اخبار داغ

کارشناس مسئول بهداشت محیط مرکز بهداشت:

انجام ۹۰ هزار بازرسی از مراکز توزیع مواد غذایی و اماکن کرمانشاه

انجام ۹۰ هزار بازرسی از مراکز توزیع مواد غذایی و اماکن کرمانشاه
بهمن خدادادیان گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۹۰ هزار مورد بازرسی در کرمانشاه انجام شده است که حدود ۷۸ هزار مورد آن از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی بوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بهمن خدادادیان در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز، اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون ۹۰ هزار مورد بازرسی در کرمانشاه انجام شده است که حدود ۷۸ هزار مورد آن از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی بوده است که بحث رعایت پروتکل های بهداشتی نیز از اولویت ها بود.

کارشناس مسئول بهداشت محیط مرکز بهداشت و درمان شهرستان کرمانشاه افزود: در بحث بازدید از اماکن عمومی حدود ۹ هزار اخطار تعطیلی صادر شده است که منجر به پلمب ۳۸۷ واحد متخلف شد.

وی با بیان اینکه کارت بهداشت از مجوزهای قانونی لازم و ضروری جهت اشتغال و فعالیت در مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی است، گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۸ هزار کارت تندرستی برای متصدیان مراکز تهیه توزیع و اماکن عمومی صادر شده است.

خدادادیان با اشاره به روزانه ۲۰ تا ۲۵ مورد نمونه برداری از آب سطح شهر اظهار داشت: با توجه به اهمیت سلامتی آب طی این مدت ۲هزار  نمونه میکروبی از آب انجام شده که ۷۰ درصد آن مربوط به شهر کرمانشاه بوده است.

وی افزود: همچنین هر ۶ ماه یکبار از آب شهری و روستایی سنجش شیمیایی بعمل می آید که خوشبختانه آب کرمانشاه تاکنون موردی نداشته و کاملا با استانداردهای جهانی و بین المللی مطابقت دارد که این در نوع خود بی نظیر است.

به گفته خدادادیان ا ابتدای سال تا کنون ۳۱۲ مورد پرونده تخلف به تعزیرات حکومتی و دادگاه جهت برخورد قانونی ارجاع شده است.

وی گفت: همچنین حدود ۲۲ هکتار سبزی کاری که آبیاری غیر مجاز داشتند در منطقه درودفرامان تخریب و ۵۰ هکتار دیگر که مشکوک هستند شناسایی و مکاتبات لازم در این خصوص صورت گرفته و در صورت قطعیت تخریب خواهند شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه