اخبار داغ

اعلام شرایط واکسیناسیون کرونای دانش‌آموزان ۱۲ تا ۱۸ سال

اعلام شرایط واکسیناسیون کرونای دانش‌آموزان ۱۲ تا ۱۸ سال
سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران، شرایط واکسیناسیون کرونا دانش‌آموزان ۱۲ تا ۱۸ سال را در ۹۵ مدرسه تشریح کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسعود ثقفی درباره آغاز واکسیناسیون دانش‌آموزان تهرانی از فردا پنجشنبه ۱۵ مهرماه آغاز می‌شود، اظهار کرد: واکسیناسیون دانش‌آموزان ۱۲ تا ۱۸ سال در ۹۵ مرکز و مدارسی که برای این کار اختصاص یافته است از فردا آغاز می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی افزود: دانش‌آموزان می‌توانند همراه با خانواده به پایگاه‌های واکسیناسیون مراجعه کنند حتی خانواده‌های دانش‌آموزان و رانندگان سرویس مدارس نیز می‌توانند به این مراکز مراجعه و واکسیناسیون خود را انجام دهند.
,
 
,
سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران با اشاره به اینکه اسامی پایگاه‌های واکسیناسیون اعلام شده است، گفت: گام نخست کار در روزهای پنجشنبه و جمعه ۱۵ و ۱۶ مهر ماه انجام می‌شود و با توجه به شرایط اگر نیاز به ارائه خدمات باشد کار ادامه یافته و ممکن است در برخی پایگاه‌ها روزهای شنبه و یکشنبه نیز واکسیناسیون انجام شود یا اینکه در هفته آینده روزهای پنجشنبه و جمعه این کار تکرار شود.
,
 
,
وی بیان کرد: دانش‌آموزان برای واکسیناسیون باید کارت ملی و شناسنامه به همراه داشته باشند و به هر کدام از پایگاه‌ها مراجعه کنند، قابل قبول است و الزامی نیست که حتماً به پایگاه نزدیک خانه خود مراجعه کنند.
,
 
,
ثقفی با اشاره به اینکه واکسیناسیون دانش‌آموزان اجباری نیست، متذکر شد: به خانواده‌ها توصیه می‌کنیم که برای واکسیناسیون فرزندان خود مراجعه کنند.
,
 
,
ضرورت واکسیناسیون برای بازگشایی مدارس
, ضرورت واکسیناسیون برای بازگشایی مدارس,
 
,
وی با تاکید بر اینکه کار ما کمک در جهت تسریع واکسیناسیون دانش‌آموزان است، درباره اینکه اگر دانش‌آموزی واکسن تزریق نکند، تکلیف چیست؟ افزود: برای بازگشایی مدارس احتمالا ضرورت وجود دارد و تمام معلمان و دانش‌آموزان باید واکسینه شده باشند اگر از نظر خانواده‌ها بازگشایی مدارس مهم است باید واکسیناسیون دانش‌آموزان را انجام دهند و اگر این کار به تأخیر بیفتد تصمیمات در ستاد ملی کرونا اتخاذ می‌شود و مطابق آن عمل خواهیم کرد.
,
 
,
سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران در شبکه خبر درباره بازگشایی مدارس گفت: امیدواریم زودتر این اتفاق بیفتد ولی بازگشایی مدارس بستگی به تصمیم ستاد ملی کرونا دارد فعلاً صحبت این است که اگر روند واکسیناسیون خوب باشد اول آبان بازگشایی داشته باشیم.
,
 
,
وی با تاکید بر اینکه تقریباً نیمی از دانش‌آموزان در رده سنی ۱۲ تا ۱۸ سال قرار دارند، عنوان کرد: برای واکسیناسیون گروه سنی پایین‌تر باید ستاد ملی کرونا اعلام کند همچنین بیش از ۸۵ درصد معلمان شهر تهران واکسینه شده‌اند و تا پایان زمانی که برای بازگشایی مدارس فرصت داریم، معلمان را تحت پوشش قرار خواهیم داد
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
,
منبع: تسنیم
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه