اخبار داغ

از ابتدای سال جاری تاکنون؛

۱۶۲ مرکز استخراج غیرقانونی ارز دیجیتال در تهران کشف و جمع‌آوری شد

۱۶۲ مرکز استخراج غیرقانونی ارز دیجیتال در تهران کشف و جمع‌آوری شد
سرپرست شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ گفت: ۱۶۲ مزرعه غیرمجاز ارز دیجیتال از ابتدای امسال تاکنون در پایتخت کشف و جمع‌آوری شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از وزارت نیرو، کامبیز ناظریان با اشاره به همکاری شهروندان و تلاش نیروهای بازرسی این شرکت افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۶۲ مزرعه غیرمجاز در پایتخت، کشف و با همراهی مراجع قضایی و انتظامی جمع‌آوری شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
سرپرست شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین وظایف بازرسان این شرکت، شناسایی و برخورد قانونی با سوءاستفاده کنندگان از شبکه توزیع برق شهری است، از عزم جدی به منظور برخورد با متخلفان حوزه برق به‌ویژه بهره‌برداران مزارع غیرمجاز ارز دیجیتال خبر داد.
,
 
,
وی تاکید کرد: در برخورد با مزارع غیرمجاز رمز ارز هیچ تفاوتی بین مشترکان وجود ندارد و هر شخص حقیقی و حقوقی که بدون اخذ مجوزهای تعیین شده اقدام به بهره‌برداری از شبکه توزیع برق شهری به منظور استخراج ارز دیجیتال کند با برخورد قانونی مواجه خواهد شد.
,
 
,
همچنین کاظم دهقان پور، مدیر دفتر حراست و امور محرمانه این شرکت ضمن قدردانی از نیروی انتظامی و پلیس امنیت اقتصادی تهران، از برگزاری ۶ مرحله مانور ضربتی جمع‌آوری ماینرهای غیرمجاز توسط شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ در سال ۱۴۰۰ با مشارکت دستگاه قضایی و نیروی انتظامی، کلانتری‌های پایتخت و پلیس امنیت اقتصادی خبر داد و از شهروندان تهرانی درخواست کرد در صورت اطلاع از وجود مزارع غیرمجاز استخراج ارز دیجیتال، موضوع را از طریق شماره تلفن ۸۸۰۵۷۰۴۴ و یا مراجعه به پایگاه اینترنتی توانیر، در بخش سمات ثبت کرده و در صورت صحت اطلاعات از پاداش‌های تعیین شده، بهره‌مند شوند.
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه