اخبار داغ

اکران رایگان هفت فیلم تئاتر به مناسبت هفته ملی کودک

اکران رایگان هفت فیلم تئاتر به مناسبت هفته ملی کودک
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با اکران رایگان هفت فیلم از اجرای تئاترهای برتر سال‌های اخیر به استقبال هفته‌ ملی کودک می‌رود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، امسال در کنار هفت فیلم سینمایی و هفت پویانمایی که به رایگان اکران می‌شوند، هفت فیلم از تئاترهای کودکان و نوجوانان از جمله نمایش‌های «راز گنجور» و «خاله مرجان و خروس» در طول روزهای این هفته و به مناسبت هفته ملی کودک رایگان پخش خواهند شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

روز اول این هفته (۱۶ مهر) «کچل کفترباز» به کارگردانی آزاده انصاری، روز دوم (۱۷ مهر) «قصه‌های سفر پرماجرای کشتی نوح» با کارگردانی مریم معترف و روز سوم (۱۸ مهر) «دختر کدو تنبل» به کارگردانی علی پاکدست و مریم اقبالی اکران خواهند شد.

,

همچنین در روز چهارم از هفته ملی کودک (۱۹ مهر) نیز فیلم تئاتر «مبارک و قالیچه پرنده» کاری از حامد زحمتکش پخش می‌شود. در روز پنجم (۲۰ مهر) فیلم تئاتر «عموی عجیب بزرگ‌کوچیک من» با کارگردانی ناصر آویژه اکران خواهد شد.

,

در روزهای ۲۱ مهر فیلم تئاتر «خاله مرجان و خروس» به کارگردانی مریم کاظمی و ۲۲ مهر نیز فیلم تئاتر «راز گنجور» کاری از هانی حسینی و مرضیه نادری در بخش فیلم پرتال کانون به نشانی cinema.kpf.ir اکران می‌شود.

,

امسال در طول روزهای هفته ملی کودک، نمایش «آرزوهای یک موش کور» به کارگردانی وحید نفر در سالن بوستان مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در پارک لاله تهران هر روز ساعت ۱۷:۳۰ با تخفیف ویژه اجرای زنده خواهد داشت.

,

نمایش محیطی «نترسک» به کارگردانی مژگان رضائیان نیز در همین روزها در ساعت ۱۷ در محیط پارک لاله روبروی مرکز تولید تئاتر کانون اجرای رایگان و عمومی می‌شود.

,

ویژه‌برنامه‌های هفته ملی کودک از ۱۶ تا ۲۲ مهر ۱۴۰۰، یادواره شهید علی لندی نوجوان فداکار ایذه‌ای در سراسر کشور برگزار می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه