اخبار داغ

مدیر سازمان تعاون روستایی خراسان شمالی مطرح کرد:

لزوم اختصاص اعتبارات استانی برای راه اندازی روستا بازارها در استان

لزوم اختصاص اعتبارات استانی برای راه اندازی روستا بازارها در استان
جلیل رمضانی بر لزوم تصویب اختصاص اعتبارات استانی از سوی استانداری برای راه اندازی روستا بازارها در استان به منظور حمایت از تولیدات کشاورزی در استان تاکید کرد و گفت: منتظر هستیم تا در این زمینه استانداری تصمیم گیری کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جلیل رمضانی، مدیر سازمان تعاون روستایی خراسان شمالی با گرامی داشت روز روستا و عشایر در گفت و گو با عصراترک اظهار کرد: حمایت از تولیدکنندگان بخش کشاورزی و تنظیم بازار محصولات کشاورزی از اهداف بسیار مهم سازمان تعاون روستایی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک,  ,

رمضانی گفت: این سازمان در سال زراعی نیمه نخست امسال توانست علاوه بر انجام خرید حمایتی برای محصول زعفران همچنین به انجام خرید تضمینی محصول گندم و انجام خرید توافقی محصولات کلزا، جو، پنبه، سیب درختی و ... اقدام کند.

,

وی در ادامه عنوان کرد: این سازمان اخیرا از استانداری تقاضای تصویب اختصاص ردیف اعتباری از محل اعتبارات استانی فصل بازرگانی برای ایجاد روستا بازارها در سطح دهستان ها و مناطق مرزی استان را داشته است.

,

مدیر سازمان تعاون روستایی خراسان شمالی تصریح کرد: با راه اندازی این روستا بازارها می توان در فصل برداشت محصولات مختلف کشاورزی نسبت به تعدیل و تنظیم بازار همچنین عرضه محصولات خریداری شده به سایر استان ها و حتی صادرات آنها به خارج از کشور اقدام کرد.

,

وی گفت: به طور مثال روستا بازار تخصصی محصول زعفران که توسط این سازمان در شهرستان فاروج راه اندازی شده نمونه ای موفق از این اقدام است.

,

رمضانی خاطرنشان کرد: هنوز منتظر هستیم تا در این زمینه استانداری با حضور کارشناسان و مدیران جهاد کشاورزی و تعاون روستایی استان جلسات مرتبط را برگزار و تصمیم گیری کند.

,

انتهای پیام/قهرمانی

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه