اخبار داغ

سرپرست پلیس راه مازندران:

محور چالوس یک‌طرفه شد/مسافران برای برگشت از محور سوادکوه استفاده کنند

محور چالوس یک‌طرفه شد/مسافران برای برگشت از محور سوادکوه استفاده کنند
هادی عبادی گفت: تردد وسایل نقلیه در محور چالوس مسیر جنوب به شمال تا اطلاع بعدی ممنوع است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هادی عبادی در گفت و گو با بلاغ با اشاره به بارش باران و مه گرفتگی در محور‌های کوهستانی استان گفت: همچنان خطر رانش و ریزش سنگ از کوه رانندگان را در این مناطق تهدید می‌کند.

وی بیان کرد: رانندگان در این مسیر‌ها با سرعت مطمئنه و رعایت فاصله با خودروی جلوی و با استفاده از چراغ مه شکن  تردد کنند.

سرپرست پلیس راه مازندران گفت: با توجه به حجم ترافیک ورودی به استان در روز‌های دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه تقریبا بیش از۸۰ هزار خودرو در شهر‌های مازندران به خصوص شهر‌های غربی استان آماده برگشت به تهران و کرج هستند.

سرپرست پلیس راه مازندران با اشاره به اینکه تردد وسایل نقلیه در محور چالوس مسیر جنوب به شمال تا اطلاع بعدی ممنوع است افزود: مسافران با توجه به ظرفیت محدود محور‌های هراز و کندوان حدالامکان از محور سوادکوه برای برگشت استفاده کنند.

عبادی از مسافران خواست حتما زمان برگشت خود را مدیریت کنند تا درگیر ترافیک چند ساعته نشوند و اگر ضرورتی برای برگشت ندارند روز‌های شنبه و یکشنبه ۱۷ و ۱۸ مهر را برای بازگشت انتخاب کنند.

وی گفت: ورود و خروج از شهر‌های قرمز و نارنجی همچنان ممنوع است ماموران پلیس در مبادی ورودی استان با پلاک‌های شهر‌های قرمز و نارنجی به صورت هوشمند و دستی برخورد و اعمال قانون می‌کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

سرپرست پلیس راه مازندران بیان کرد: ترافیک سنگین در محور هراز مسیر شمال به جنوب حدفاصل نارنجستان تا تونل شماره یک و محدوده‌های بایجان، شاهاندشت و آب اسک اشاره شده است.

انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه