اخبار داغ

امام جمعه بهاباد:

احیای جهاد سازندگی در روستاها از حاشیه نشینی در شهرها جلوگیری می‌کند

احیای جهاد سازندگی در روستاها از حاشیه نشینی در شهرها جلوگیری می‌کند
حجت الاسلام بشکانی امام جمعه بهاباد گفت:احیای جهاد سازندگی در روستاها از حاشیه نشینی در شهرها جلوگیری می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، حجت‌الاسلام علی‌اکبر ابراهیمی بشکانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بهاباد با سفارش نمازگزاران به تقوای الهی و تبریک هفته ناجا و قدردانی از زحمات شبانه‌روزی این عزیزان اظهار داشت: امنیت و آرامش حاکم را مرهون تلاش‌ها و رشادت نیروهای انتظامی و نظامی هستیم که همواره با ازخودگذشتگی این موهبت ارزشمند را، برای ملت عزیز ایران فراهم کرده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی بیان داشت: هفته نیروی انتظامی فرصت مغتنمی است برای تجلیل از بزرگ‌مردان نیروی انتظامی که خاضعانه جان‌برکف اخلاص نهاده و از امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حفاظت می‌کنند.

,

امام جمعه بهاباد آغاز ماه ربیع‌الاول را تبریک گفت و افزود: ماه ربیع‌الاول فرصت خوبی است که تلاش کنیم، دل‌هایمان بهاری شود و هرچه بیشتر در مسیر بندگی خداوند حرکت کنیم.

,

وی همچنین با اشاره به اینکه یکی دیگر از مناسبت‌ها در ماه ربیع‌الاول هجرت پیامبر (ص) از مکه به مدینه است، گفت: هجرت پیامبر (ص) آنقدر اتفاق بزرگی است که به‌عنوان مبدأ تاریخ مسلمانان تعیین‌شده است.

,

حجت‌الاسلام بشکانی با بیان اینکه پس از هجرت پیامبر (ص)، اتفاقات متعددی در پی آن رخ داد، اظهار کرد: با هجرت پیامبر (ص) از مکه به مدینه، اسلام وارد فصل جدیدی شد. در این مسیر حضرت علی (ع) که در شب هجرت، علیرغم خطرات متعددی که وجود داشت در بستر پیامبر اسلام (ص) قرار گرفتند، عشقشان به خدا و پیامبر اسلام را به‌صورت عینی جلوه‌گر کردند.

,

رئیس شورای فرهنگ عمومی بهاباد به احیای دوباره جهاد سازندگی در دولت آقای رئیسی اشاره کرد و گفت: رئیس‌جمهور دریکی از سخنان اخیر خود در خصوص احیای جهاد سازندگی فرمودند: جهاد سازندگی باید احیا شود و ایجاد دوباره آن برای آباد کردن روستاها و مناطق محروم کشور لازم است.

,

امام جمعه بهاباد اضافه کرد: اگر احیای جهاد سازندگی فقط توجه به روستاها و فعال کردن اقتصاد آن‌ها باشد بسیار مهم است زیرا که با فعال نمودن آن دیگر شاهد حاشیه‌نشینی در شهرها نخواهیم بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه