اخبار داغ

امام جمعه سمنان:

مسئولین استانی در تصمیم گیری های شهری با نظرات کارشناسی اقدام کنند/ عشایر بازوی پرتوان تولید کشور هستند

مسئولین استانی در تصمیم گیری های شهری با نظرات کارشناسی اقدام کنند/ عشایر بازوی پرتوان تولید  کشور هستند
حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی گفت: مسئولین استانی نسبت به طرح ریزی ها و تصمیم گیری های مناسبات شهری اهتمام و مراقبت بیشتری داشته باشند تا با تصمیمات شتابزده و غیر کارشناسی موجب هدر رفت بیت المال نشوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت؛ حجت الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه و امام جمعه سمنان در خطبه های نماز جمعه این هفته سمنان که در مصلی بزرگ این شهر برگزار شد، ضمن عرض تبریک به مناسبت حلول ماه ربیع الاول و با اشاره به واقعه لیله المبیت گفت: حضرت علی (ع) زمانیکه پیامبر از ایشان درخواست کرد در بستر او بخوابد،حضرت علی مشتاقانه این موضوع را پذیرفت و این نشان دهنده اوج ولایت مداری است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت؛,  ,

وی  ضمن گرامیداشت هفته نیروی انتطامی دامنه فعالیت این نهاد را بسیار گسترده دانست و افزود:این نیروی مقتدرخوشبختانه توانسته است در تمام عرصه های فعالیت خود امنیت و آسایش مردم را فراهم کند و امیدوارهستیم این سازمان در برخود با بی عدالتی و شرارت همچنان پرتوان به راه خود ادامه دهد.

,

نماینده ولی فقیه در سمنان همچنین به 15مهرماه روز ملی روستا و عشایر هم اشاره کرد و افزود: عشایر سرمایه های ملی در راستای اقتصاد مقاومتی و بازوی  پرتوان کشور در تولید هستند، که متاسفانه در دولت گذشته نا آرامی بازار نهاده های دامی خسارات فراوانی را به آنها وارد کرد که امیدوار هستیم مسئولین در این باره با تصمیم گیری مناسب در جهت رفع مشکلات آنها اقدام کنند.

,

امام جمعه سمنان درخصوص نامه رهبری به ریاست جمهوری در مورد منع ورود لوازم خانگی از کره جنوبی، این اقدام هوشمندانه رهبری را تحسین کرد و افزود: کره جنوبی در سال های گذشته و شرایط سخت تحریم امکان ورود مواد اولیه صنعتی را به کشور ما منع کرده بود که البته این موضوع  سبب رشد کارخانه های داخلی شد و از سوی دیگر پول های بلوکه شده کشور را به ناحق به ما نداد، که تاکید به جای مقام معظم رهبری موجب می شود که کمر تولید داخلی نشکند.

,

وی در نهایت ازمسئولین استانی درخواست کرد که نسبت به طرح ریزی ها و تصمیم گیری های مناسبات شهری اهتمام و مراقبت بیشتری داشته باشند تا با تصمیمات عجولانه و شتابزده و غیر کارشناسی موجب هدر رفت بیت المال نشوند.

,

انتهای پیام/ک

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه