اخبار داغ

امام جمعه یزد:

خودکفایی ملی، پیشرفت همه‌جانبه جمهوری اسلامی را در پی دارد

خودکفایی ملی، پیشرفت همه‌جانبه جمهوری اسلامی را در پی دارد
آیت الله ناصری امام جمعه یزد گفت: پیشرفت همه‌جانبه ایران اسلامی مستلزم استقلال و خودکفایی ملی در حوزه‌های مختلف است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، آیت الله محمدرضا ناصری یزدی در خطبه‌های نماز جمعه امروز شهرستان یزد با اشاره به اهمیت فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی، گفت: نیروی انتظامی یکی از نیروهای مقاوم، پایدار، جدی و دلسوز است که ملت ایران به وجود آنها افتخار می‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

امام جمعه یزد افزود: امنیت امروز کشور مدیون فداکاری و رشادت‌های نیروهای مرزبانی در مرزها و ایثار نیروهای انتظامی در داخل کشور است.

,

نماینده ولی فقیه در استان یزد اظهار داشت: محور تمام برنامه‌ریزی و اقدامات نیروهای نظامی و انتظامی در ایران اسلامی پاسداری از ارزش‌های انقلاب و تحقق آرمان‌های اسلام ناب محمدی در این نظام است.

,

ناصری یزدی وحدت رویه و همبستگی را لازمه کسب دستاوردهای بزرگ توسط نیروهای نظامی و انتظامی دانست و گفت: خوشبختانه در حال حاضر تمام نیروهای مسلح کشور یکپارچه هستند و این مهم رمز اقتدار ایران اسلامی است.

,

وی به اهمیت سخنان اخیر مقام معظم رهبری در خصوص امنیت دریایی ایران اشاره و عنوان کرد: امنیت امروز ایران اسلامی ذاتی است و این مهم ناشی از بصیرت نیروهای نظامی کشور است.

,

ناصری یزدی خاطرنشان کرد: حضور مقتدرانه نیروی دریایی ارتش و سپاه در مرزهای آبی کشور بیانگر درایت و شجاعت افسران جوان و نیروهای باتجربه بومی است.

,

امام جمعه یزد با بیان اینکه ایران به پشتوانه نیروهای مردمی و ایمان به خدا بااقتدار در برابر هرگونه تعرض دشمنان ایستادگی می‌کند، گفت: اقدامات خوبی در حوزه توسعه و امنیت اقتصادی انجام شده که امیدواریم هر چه سریع‌تر اثرات آن برای مردم ملموس شود.

,

امام جمعه یزد به اهمیت ممنوعیت واردات کالاهای کره‌ای به ایران، خاطرنشان کرد: پیشرفت همه‌جانبه ایران اسلامی مستلزم استقلال و خودکفایی ملی در حوزه‌های مختلف است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه