اخبار داغ

رونق گردشگری سرزمین چهار فصل نیازمند برنامه ریزی پسا کرونایی/راه اندازی تله کابین و شهر آبی یاسوج به کجا رسید؟

رونق گردشگری سرزمین چهار فصل نیازمند برنامه ریزی پسا کرونایی/راه اندازی تله کابین و شهر آبی یاسوج به کجا رسید؟
شیوع ویروس کرونا در کهگیلویه و بویراحمد باعث شد تا گردشگری تحت تاثیر این ویروس با محدودیت روبرو شود و حالا با انجام واکسیناسیون و ارتقاء ایمنی سرزمین چهار فصل نیازمندبرنامه ریزی پساکرونایی گردشگری است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس با شیوع کرونا در کهگیلویه و بویراحمد نه تنها عرصه های اقتصادی بلکه گردشگری مهمترین داشته برخی از شهرستان های این استان و تمام ابعاد زندگی مردم دچار تغییرات شد تا با انجام واکسیناسیون و ارتقای ایمنی سرزمین چهارفصل ایران بار دیگر چشم انتظار گردشگران و توریست ها باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

350 نقطه شاخص گردشگری طبیعی، وجود منطقه زیست کره دنا، 12 روستای منطقه هدف گردشگری، سایت تاریخی بلاد شاپور از جمله ظرفیت های گردشگری در کهگیلویه و بویراحمد است که سالانه میزبان صدها هزار گردشگر داخلی و خارجی است اما متاسفانه محدودیت های کرونا در پیک های مختلف باعث تعطیلی این اماکن شد تا شاید مسئولان بتوانند از این فرصت برای ایجاد تغییرات در دوران پسا کرونا استفاده کنند.

,

رئیس جمهور رئیسی در سفربه کهگیلویه و بویراحمد در جمع نخبگان اظهار داشت: در این استان لازم نیست که پارک ایجاد شود چرا که خداوند پارک‌های طبیعی زیادی را به وجود آورده است و صنعت گردشگری کهگیلویه و بویراحمد می‌تواند نقش بسزایی در اقتصاد و توسعه داشته باشد و باید به معرفی جاذبه‌های گردشگری به گردشگران خارجی و داخلی اهتمام شود.

,

, ,

همانگونه که آیت الله رئیسی اذعان داشت : توجه به ظرفیت گردشگری کهگیلویه و بویراحمد و فرصت های شغلی آن می تواند نقش بسیار موثری در رونق تولید در استان و سهم بسزایی در اشتغالزایی جوانان و سایر اقشار در شهرستان های مختلف داشته باشد  اما براستی مسئولان در دوران کرونا و محدودیت های شیوع این ویروس چه بهره برداری کردند و منهای بازگشایی اماکن چه برنامه ریزیی برای جذب گردشگران دوران پسا کرونا انجام داده و وضعیت عمرانی و نوسازی نقاط گردشگری چگونه است.

,

در شهر یاسوج نقاط گردشگری بسیاری وجود دارد که می توانست در محدودیت های کرونایی از فرصت بهسازی در کنار عدم بهره برداری از تله کابین آبشار یاسوج و شهر آبی پایتخت طبیعت استفاده کند که در این خصوص مسئولان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی باید پاسخگو باشد در این رابطه عملکردشان چه بوده است.

,

صبح زاگرس آماده انتشار پاسخ صنایع دستی و میراث فرهنگی استان در این خصوص است.

,

خبرنگار: اسحاق باقرزاده 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه