اخبار داغ

یوسفی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان راز و جرگلان :

کمبود پزشک در درمانگاه‌های رازو جرگلان/ تخصیص ۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای ساخت بیمارستان در این شهرستان

کمبود پزشک در درمانگاه‌های رازو جرگلان/ تخصیص ۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای ساخت بیمارستان در این شهرستان
رضا علی یوسفی گفت: لازم به ذکر است که علاوه بر درمانگاه مرکز شهر راز و یکه سعود که شبانه‌روزی هستند، دیگر مراکز بخش غلامان که در حال حاضر با یک پزشک فعالیت دارند، نیاز پزشک به شدت ضروری است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا علی یوسفی، رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان راز و جرگلان در گفتگو با خبرنگار عصراترک ، گفت:  در این شهرستان هشت مرکز درمانگاهی با عنوان مراکز شبکه بهداشت و درمان فعال است که مرکز شهری شبانه‌روزی راز و شهر یکه سعود مجوز فعالیت شبانه‌روزی دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک , عصراترک ,

وی ادامه داد: تمامی این مراکز دارای داروخانه فعال هستند که فعالیت‌هایی همچون ویزیت بیماران، خدمات بهداشت محیط، خدمات واکسیناسیون، خدمات دندان‌پزشکی در ۶ مرکز (راز، غلامان، کلاته ابریشم، باغلق، یکه سعود و حصارچه) مراقبت مادر و کودک، مراقبت از مادران باردار، خدمات بهداشت و روان و واکسیناسیون و بازدید از منازل انجام می‌شود.

,

یوسفی افزود: لازم به ذکر است که علاوه بر درمانگاه مرکز شهر راز و یکه سعود که شبانه‌روزی هستند، دیگر مراکز بخش غلامان که در حال حاضر با یک پزشک فعالیت دارند که نیاز پزشک به شدت ضروری است.

,

وی خاطرنشان کرد: گفتنی است درمانگاه مرکز کلاته ابریشم در حال حاضر به مدت یک هفته است که هیچ پزشکی ندارد و مرکز شهر یکه سعود که ۱۵ هزار نفر تحت پوشش دارد دارای چهار پزشک است و نیازمند یک پزشک دیگر است.

,

این مقام مسئول در ادامه با اشاره به فعالیت ۱۷ ماما در مراکز درمانی این شهرستان گفت: ساعت کاری درمانگاه‌های این شهرستان از ساعت هفت و ۱۵ دقیقه صبح تا ۱۴ و ۳۰ دقیقه است.

,

یوسفی در خصوص احداث بیمارستان رازوجرگلان نیز خاطرنشان کرد: مکان بیمارستان در جای مناسب با ۲۳ هزار مترمربع و دارای ۶۴ تخت جانمایی شده است که برای احداث آن مبلغ ۵۰ میلیارد تومان اعتبار اختصاص‌یافته است.

,

 

,

انتهای پیام / علی رضا خان شریفان 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه