اخبار داغ

فرمانده پایگاه ثامن الحجج شمال نیروی دریایی سپاه خبر داد

رصد شبانه‌روزی تحرکات شناور‌های بیگانه توسط نیروی دریایی سپاه/اجازه تجاوز به مرز‌های آبی را نمی‌دهیم

رصد شبانه‌روزی تحرکات شناور‌های بیگانه توسط نیروی دریایی سپاه/اجازه تجاوز به مرز‌های آبی را نمی‌دهیم
محمد باقری گفت: نیروی دریایی سپاه بصورت ۲۴ ساعته تحرکات شناور‌های بیگانه را تحت نظر دارد و رصد می‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، محمد باقری عصر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در مازندران به‌مناسبت ۱۶ مهر روز نیروی دریایی سپاه اظهار کرد: پایگاه شمال نیروی دریایی سپاه بعنوان یکی از پایگاه‌های عملیاتی نیروی دریایی سپاه است که به همراه نیروی دریایی ارتیش جمهوری اسلامی ایران حوزه ماموریت آن کل دریای خزر در سه استان شمالی از مرز حسینقلی تا آستارا است.

وی افزود: با اقتدار و با تمام توان از منافع جمهوری اسلامی ایران در دریای خزر دفاع خواهیم کرد.

فرمانده پایگاه دریایی ثامن الحجج شمال نیروی دریایی سپاه گفت: دریای خزر بعنوان دریای صلح و دوستی فقط و فقط به کشور‌های حاشیه تعلق دارد و به هیچ عنوان اجازه حضور هیچ کشوری دیگری را در این دریا نخواهیم داد.



باقری افزود: بزودی عملیات شناور گشت شهید حاج حسین بصیر که ساخت شرکت داخل استانی است برای برقراری امنیت در دریای خزر بکار گرفته می‌شود.

فرمانده پایگاه دریایی ثامن الحجج شمال نیروی دریایی سپاه گفت: نیروی دریایی سپاه با ساخت طیف وسیعی از تجهیزات داخلی و بومی با تنوع بسیار بالا در تکنیک و تاکتییک‌های رزمی در آب‌های خلیج فارس تنگه هرمز دریای عمان و دریای خزر مقتدرانه بصورت ۲۴ ساعت تمام تحرکات شناور‌های بیگانه را تحت نظر دارد و هیچ گاه اجازه دست درازی و تجاوز به مرز‌های آبی را به دشمنان نخواهد داد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
, ,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه