اخبار داغ

آنچه در نماز‌جمعه این هفته کرمانشاه گذشت؛

جلوگیری از تغییر مرز کشورهای همسایه از راهبردهای مهم جمهوری اسلامی است / مسئولین ما باید از تولید کنندگان داخلی حمایت کنند

جلوگیری از تغییر مرز کشورهای همسایه از راهبردهای مهم جمهوری اسلامی است /  مسئولین ما باید از تولید کنندگان داخلی حمایت کنند
ائمه جمعه و خطبای نمازجمعه شهرهای مختلف استان کرمانشاه در آیین عبادی سیاسی نمازجمعه این هفته به تبیین مسائل مختلف پیرامون شهر و کشور پرداختند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ائمه جمعه و خطبای نمازجمعه شهرهای مختلف استان کرمانشاه در آیین عبادی سیاسی نمازجمعه این هفته به تبیین مسائل مختلف پیرامون شهر و کشور پرداختند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,


جلوگیری از تغییر مرز کشورهای همسایه از راهبردهای مهم جمهوری اسلامی است

,
,

به گزارش بازی دراز، حجت الاسلام جواد فاطمی نسب در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان سرپل ذهاب با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در ارتباط تصویری با آیین مشترک دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه های افسری نیروهای مسلح اظهار داشت: مقام معظم رهبری در ارتباط تصویری با آیین مشترک دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه های افسری نیروهای مسلح به نکات مهمی در خصوص نقش نیروهای مسلح در کشور اشاره کردند که باید مورد توجه قرار گیرد.

, بازی دراز,

امام جمعه سرپل ذهاب بابیان اینکه رهبر انقلاب در تبیین ساختار و نقش نیروهای مسلح به ۴ مولفه اصلی اشاره کرندند، افزود: امنیت آفرینی، امنیت درون زا و بازدارندگی امنیتی مبتنی بر استقلال و خودکفایی در این عرصه، اقتدار متکی بر دو عامل عادی تجهیزات و امکانات و معنوی نیروی انسانی مومن و عقلانیت به معنای محاسبه صحیح و دقیق و منطقی متکی و ایمان و برنامه ریزی و دشمن شناسی ساختار نیروهای مسلح کشور است.

,

وی با اشاره به تحرکات دشمن در منطقه اذعان داشت: جمهوری اسلامی در حفظ امنیت مرزهای خود با کسی تعارف ندارد دشمن به دنبال تغییر ژئوپلتیک منطقه است و جمهوری اسلامی نسبت به این مسئله حساس و واکنش نشان خواهد داد.

,

خطیب جمعه شهرستان وی با بیان اینکه اردوغان و علی اف بازیچه صهیونیست‌ها هستند، تصریح کرد: جلوگیری از تغییر در مرزهای کشورهای همسایه از راهبردهای جمهوری اسلامی است.

,

فاطمی نسب در ادامه با اشاره به اقدامات دولت اذعان کرد: دولت سیزدهم دو ماه است که زمان امور جنایی را به دست گرفته و در این مدت اقدامات خوبی انجام گرفته است در گام اول دولت اولویت خود را واکسیناسیون مردم قرار داد که تاکنون بیش از ۴۳ میلیون دوز واکسن تزریق شده است.

,

وی افزود: دولت سیزدهم اولویت دوم خود را ثبات بازار عنوان کرده که امیدواریم این اتفاق زودتر انجام شده و مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم کمتر شود.

,

امام جمعه شهرستان در بخش دیگری از سخنان خود به هفته نیروی انتظامی اشاره کرد و گفت: مهمترین رسالت نیروی انتظامی تامین امنیت و مقابله با ناامنی در کشور است و امروز امنیت کشور مرهون آمادگی و بیداری نیروهای انتظامی و امنیتی کشوراست.

,

وی همچنین با اشاره به هفته وقف اذعان داشت: یکی از روش های نیکو و سنت های حسنه وقف است که آثار ارزشمندی به دنبال دارد.

,

وی افزود: موقوفات می‌توانند اثرات زیادی در حل مشکلات اجتماعی فرهنگی و اقتصادی جامعه داشته باشد.

,

 

,

مسئولین ما باید از تولید کنندگان داخلی حمایت کنند

, مسئولین ما باید از تولید کنندگان داخلی حمایت کنند, مسئولین ما باید از تولید کنندگان داخلی حمایت کنند,

به گزارش امروله ، حجت الاسلام  محمد رضا خاص امیری در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان صحنه عنوان کرد: صدقه و وقف پادزهری برای تاریکی های آخرت است که همه مومنین باید به آن توجه داشته باشند.

, امروله,

امام جمعه شهرستان صحنه ادامه‌ داد: در لیله مبیت آیه ای در شأن حضرت علی علیه السلام نازل شد، افرادی که جان خودشان را با خدا معامله می کنند ادامه دهنده راه امیر المومنین علیه السلام هستند..

,

وی  خاطر نشان کرد: آمریکا با خفت و خاری دارد از منطقه خارج می‌شود و امروز حرف اول در منطقه را جمهوری اسلامی ایران می زند.

,

امام جمعه شهرستان صحنه گفت:  امنیت سراسری جمهوری اسلامی ایران چشمه جوشانی است که توسط نیروهای انقلابی داخلی ایجاد شده و برای آن به هیچ نیروی خارجی وابسته نیست.

,

وی تصریح کرد: مسئولین ما باید از تولید کنندگان داخلی حمایت کنند تا آنها بتوانند کیفیت کالای خودشان را بالا ببرند.

,

خطیب نماز جمعه صحنه گفت: آیت الله رئیسی صبح جمعه از اخبار با خبر نمی شود و روزانه در به در دنبال حل مشکلات مردم است. خوشبختانه  رییس جمهور ما به صورت جهادی و انقلابی عمل می کند.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه