اخبار داغ

فرمانده انتظامی هرمزگان خبر داد؛

کشف ۵۰ تن انواع مواد مخدر/ مرگ و میر ناشی از تصادفات در هرمزگان ۱۲ درصد کاهش داشته است

کشف ۵۰ تن انواع مواد مخدر/ مرگ و میر ناشی از تصادفات در هرمزگان ۱۲ درصد کاهش داشته است
جعفری با اشاره به کشف ۵۰ تن انواع مواد مخدر طی شش ماه اخیر در هرمزگان گفت: راستای مبارزه با سوگران مرگ ۴۷ باند مواد مخدر متلاشی و ۲۱ قبضه اسلحه کشف شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار غلامرضا جعفری، فرمانده انتظامی هرمزگان در گفتگو با خبرنگار هرمز با اشاره به کشف ۵۰ تن انواع مواد مخدر طی شش ماه اخیر در استان گفت:در این راستا ۴۷ باند متلاشی، ۲۱ قبضه اسلحه کشف، ۵۴۰ خودرو توقیف و ۷۰۶ طرح  مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر اجرا شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

فرمانده انتظامی هرمزگان تاکید کرد: در راستای فرمان مقام معظم رهبری در خصوص ضربه به بنیان‌های مالی قاچاقچیان مواد مخدر این موضوع در دستور کار ناجای استان قرار گرفت که با کاری جهادی طی ۶ ماه اخیر ۵۹۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به بنیان‌های مالی قاچاقچیان ضربه وارد شود و حدود ۵۰۴ دستگاه خودرو از آن‌ها توقیف شد.

,

کشف بیش از 91 تن انواع مواد مخدر در هرمزگان

, کشف بیش از 91 تن انواع مواد مخدر در هرمزگان,

جعفری تصریح کرد:  از هفته ناجا سال گذشته تا امسال میزان کشفیات مجموعه فرماندهی هرمزگان ۹۱ تن و ۷۲۱ کیلوگرم ثبت شده و بیش از هزار و ۲۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به بنیان‌های مالی قاچاقیان ضربه وارد شده است.

,

وی با اشاره به طرح‌های متعدد در خصوص برخورد با خرده فروشان، تشریح کرد: با هماهنگی که میان اعضای شورای تامین و معتمدین مردم وجود دارد، دستگیری سرقت‌ها نسبت به مدت مشابه سال گذشته 5 درصد افزایش پیدا کرده است.

,

کاهش 11 درصدی متوفیان تصادفات جاده ای در هرمزگان

, کاهش 11 درصدی متوفیان تصادفات جاده ای در هرمزگان,

فرمانده نیروی انتظامی استان هرمزگان عنوان کرد: طی شش ماه گذشته بیش از ۲۱ میلیارد تومان در حوزه سرقت و ۵۹ میلیارد و ۷۶۱ میلیون تومان در حوزه کلاه‌برداری توسط ناجا به مال‌باختگان بازگشته شده است و طرح‌های اجرا شده ۲۵ درصد نسبت به سال گذشته افزایش پیدا کرده و آمار متلاشی شدن باندها نیز ۱۵ درصد افزایش پیدا کرده ۹۴ نفر از اراذل و اوباش دستگیر شدند که نسبت به مدت مشابه ۱۲ درصد افزایش پیدا کرده است.

,

جعفری تصریح کرد: در حوزه برون‌شهری و درون شهری با کاهش ۱۲ درصدی مرگ و میر ناشی از تصادفات مواجه هستیم و متوفیان امسال نسبت به سال قبل ۱۱ درصد کاهش پیدا کرده است.

,

حل و فصل بیش از هشت هزار پرونده از طریق مصالحه
وی با اشاره به اینکه مصالحه هم در وقت مردم تاثیرگذار است و هم باعث جلوگیری از بروز اختلافات آینده می‌شود، خاطرنشان کرد: از ۱۱ هزار و ۲۴۵ پرونده‌ای که به کلانتری‌ها ارجاع شده ، هشت هزار و ۷۹۷ پرونده از طریق مصالحه حل و فصل شده که در این حوزه شاهد رشد ۷۳ درصدی نسبت به سال گذشته هستیم.

, حل و فصل بیش از هشت هزار پرونده از طریق مصالحه,
,

فرمانده نیروی انتظامی هرمزگان با اشاره به اقدامات پلیس فتا استان گفت: با توجه به اینکه جغرافیا جرم در فضای مجازی مشخص نیست، باید به سرعت وارد عمل شد. در همین راستا مرکز پلیس سایبری ناجا با شماره ۰۹۶۳۸۰ افتتاح شد که باعث جلب رضایمتمندی مردم شد.

,

جعفری با ذکر این نکته که کمترین تلفات کرونا در بیمارستان‌های ناجا ثبت شد، تشریح کرد: در دوران شیوع کرونا به ۳۷ هزار و ۵۹۹ نفر از بیماران کرونایی خدمات ارائه شد و هزار و ۲۸۲ نفر در بیمارستان ناجا تحت بستری و درمان قرار گرفتند.

,

وی با بیان اینکه در دروان شیوع گسترده کرونا در استان هرمزگان و محدودیت‌های ناشی از آن بیش از ۸۸ هزار دستگاه خودرو را به استان‌های خود برگشت دادیم، عنوان کرد: روزانه نزدیک به ۲ هزار خدمت به مردم در حوزه‌های مختلف ارائه می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه