اخبار داغ

آقای سخنگوی ستاد کرونا، احیانا نظری ندارید؟!

یک بام و دو هوای استانداری همدان در جشنواره آلو

یک بام و دو هوای استانداری همدان در جشنواره آلو
روز گذشته جشنواره آلو در روستای حیدره با حجم تبلیغات انبوه وحضور تعداد زیادی گردشگر برگزار گردید. شرایط شهر بهتر نارنجی بوده و طبق شیوه نامه ستاد کرونا ، تجمع ممنوع بوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرهمدان، تصاویر منتشر شده روز گذشته از روستای حیدره قاضی خانی ، حکایت از برگزاری جشنواره آلو با حضور تعداد زیادی از گردشگران در شرایط خاص کرونایی کشور دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهمدان,

حضور پر رنگ فرماندار بهار ، اداره کل میراث فرهنگی و... همراه با تبلیغات پرحجم برای جذب گردشگر به همراه معرفی این روستای پلکانی از نکات برجسته برگزاری این جشنواره در این ایام می‌باشد.

,

, ,

قطعا پایگاه خبری تحلیلی عصر همدان هیچ تضادی با رونق گردشگری نداشته و ندارد و اعتقاد داریم که امروزه یکی از مهمترین راههای ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی ، توسعه گردشگری بر پایه زیست بوم محلی مناطق دارای قابلیت است ، ولی همین حدود ده روز قبل در حاشیه برگزاری مراسم اربعین در فضای باز ، سخنگوی ستاد کرونای استانداری همدان ، گریبان چاک می داد که برگزاری هر نوع تجمع و گردهمایی ممنوع است . عینا همین موارد را معاون فرماندار همدان بیان می کرد .

,

حال سوال مهم اینجاست که جناب آقای نادری فر ،سخنگوی ستاد کرونای استانداری همدان در این خصوص توصیه ای نداشتند یا برایشان اهمیتی نداشت ؟

,

حضور چندهزار گردشگر از استان و خارج از استان در این جشنواره ، آنقدر اهمیتی نداشت که جناب سخنگو اظهار نظر داشته باشند ؟

,

ظریفی می گفت از نظر دولتمردان دولت تدبیر و امید ، کرونا علاقه عجیبی به مراسم‌های مذهبی دارد ، لذا باید تاکید کرد که این مراسم ها برگزار نشوند . عدم ارائه پروتکل ثابت و متقن و تلاش برای تعطیلی مساجد ، نمازهای جمعه و جماعت ، امامزاده ها و اماکن متبرکه ، محرم و رمضان و فاطمیه و... از جمله اقدامات غیرمنطقی مدیران دولت دوازدهم و بازماندگان آنها در دولت سیزدهم بوده است . . از منظر این مدیران ،کرونا به مراسم‌های غیرمذهبی نظیر گردشگری ، تفریحی ، عروسی و... اصلا نزدیک نمی شود .

,

نکته پایانی و توصیه ای رسانه ای به این مدیران که احتمالا زمان زیادی از دوره مدیریت آنها بافی نمانده است : دوران دهه پنجاه و شصت خیلی وقت است که سپری شده و امروز همه رویدادها برخط در دسترس آحاد مردم قرار دارد ، پس با مردم صادق باشید و بر مبنای صداقت و بدون سیاسی کاری در مسائل اقدام کنید تا مردم نیز با شما همراهی کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه