اخبار داغ

مشکل حقوقی بین فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا باید حل شود؛

افشاریان: در لیگ برتر به هیچ وجه نمی‌توانیم از VAR استفاده کنیم/ اگر AFC داور اعزام کند، VAR آنلاین خواهیم داشت

افشاریان: در لیگ برتر به هیچ وجه نمی‌توانیم از VAR استفاده کنیم/ اگر AFC داور اعزام کند، VAR آنلاین خواهیم داشت
رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: اگر AFC داور اعزام کند، ما VAR آنلاین داریم و اگر داوری اعزام نشود، به صورت آفلاین در بازی با کره خواهیم داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ خداداد افشاریان، رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال درباره استفاده از VAR در بازی با کره جنوبی اظهار داشت: ما در بازی با کره جنوبی VAR خواهیم داشت و اگر AFC داور اعزام کند، ما VAR آنلاین خواهیم داشت و اگر داوری اعزام نشود، به صورت آفلاین در بازی با کره خواهیم داشت. ما در حال حاضر آماده استفاده از VAR هستیم، هیچ مشکلی نداریم و در حال حاضر توپ در زمین AFC است. آنلاین به این صورت است که اتفاقات بازی را همان لحظه داور بررسی می‌کند و تصمیم نهایی گرفته می‌شود. در صورت آفلاین هم بررسی‌های صحنه‌های بازی صورت می‌گیرد و ضبط می‌شود، ولی هیچ تصمیمی آنی و فوری گرفته نمی‌شود. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی که با رادیو تهران گفت‌وگو می‌کرد، عنوان داشت: با توجه به این که قراردادی که ما با شرکت بلژیکی بستیم، ولی ظاهراً شرکتی که AFC کار می‌کند یک شرکت دیگر است و این مشکل حقوقی است که باید بین فیفا و AFC حل شود. ما ان‌شاءالله بتوانیم با همین تیم VAR بلیگکی می‌توانیم بازی‌های لیگ را هم برگزار کنیم.
,
 
,
رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سؤال که «در لیگ برتر هم می‌توانیم از VAR استفاده کنیم؟»، گفت: اصلاً به هیچ وجه نمی‌توانیم استفاده کنیم. فقط در بازی‌هایی که به فیفا گزارش داده‌ایم و با این شرکت قرارداد داریم می‌توانیم از VAR  استفاده کنیم.  یک پروسه قانونی وجود دارد و فقط طبق آن قراردادی که با این شرکت و فیفا بسته شده است می‌توانیم اجرا کنیم.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه