اخبار داغ

شهرداری سرابله در چرداول نیازمند رویکرد تحولی است؛

سرابله در چرداول محاصره در میان زباله ها ؛ وقتی شهرداری ناتوان در حل مشکلات است

سرابله در چرداول محاصره در میان زباله ها ؛ وقتی شهرداری ناتوان در حل مشکلات است
شهرداری سرابله نیازمند رویکرد تحولی است که حل آن نیازمند تدبیری برای حل مشکلات مردم است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایلام بیدار، شهرها امروز در طراحی مبلمان و زیبا سازی از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند تا جایی که از طرح های هنری و دارای گرافیکی خاص برای طراحی مکان های مختلف در جهت جذب گردشگر و رضایت عموم مردم استفاده می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار,

در طراحی های شهری معمولا سعی می شود ظاهری زیبا به شهر ببخشد تا انسان از دیدن آن لذت ببرد و به نحوی باعث جذب گردشگر شود از این قافله حتی زباله ها هم جا نمی مانند و در برخی کشورها زباله هم به هدر نمی رود و بازیافت می شود.

,

موضوعی که در ایران با وجود داشتن نخبه ها،  انتخاب شهرداران و کارشناسان فضای شهری در شهرهای مختلف نتوانسته آن طور که باید تغییرات مفیدی را اعمال کند.

,

استان ایلام هم در زمره استان هایی است که مراکز شهرستان ها به خصوص شهر سرابله دارای مشکلاتی است که شهرداران نتوانسته اند آن را حل کنند.

,

سرابله به عنوان مرکز شهرستان چرداول شناخته می شود ولی این شهر به عنوان یکی از مسیرهای رفت وآمد و پرتردد با معضلاتی مانند زباله ها ، کمبود فضای سبز ، مشکل اعتبارات و ... دست وپنجه نرم می کند.

,

با وجود روی کار آمدن شورا و شهردار جدید در سرابله انتظار می رود تا معضل زباله ها حل شده و روندی اتخاذ شود تا شهرداری بتواند برای طرح های خود سرمایه گذار جذب کند تا ازاین طریق بتواند به درآمد ثابت دست یافته و مشکلات مالی برای پرداخت حقوق و اجرای طرح ها حل شود.

,

, ,

 

,

سرابله در محاصره زباله ها است

, سرابله در محاصره زباله ها است, سرابله در محاصره زباله ها است,

"میلاد نجفی"،   از شهروندان  سرابله در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار گفت: در سرابله متاسفانه معضل زباله ها حل نشده باقی مانده که باعث ایجاد چهره زشت در شهر شده است.

,

وی افزود: متاسفانه هنوز شهرداری نتوانسته آن طور که باید مشکل زباله ها را حل کند وشاهد دپوی آن در شهر هستیم که چهر ی بدی به شهر داده است.

,

نجفی در ادامه گفت: زباله ها متاسفانه معضلات بهداشتی دارند که به صورت بیماری جان مردم را تهدید می کند که باید تدبیری به حال آن اندیشید.

,

این شهروند سرابله ای تصریح کرد: شهرداری سرابله باید مشکل زباله ها را حل کند تا معضلات آن سلامت مردم را تهدید نکند.

,

شهرداری سرابله دارای مشکل اعتبار و کمبود نیرو است

, شهرداری سرابله دارای مشکل اعتبار و کمبود نیرو است, شهرداری سرابله دارای مشکل اعتبار و کمبود نیرو است,

یکی از کارکنان شهرداری سرابله در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار گفت: متاسفانه در شهرداری سرابله کمبود نیرو خدماتی وجود دارد که اعتبار مناسبی در شهرداری برای آن وجود ندارد.

,

وی افزود: از طرفی وسایل نقلیه هم نیازمند رسیدگی هستند که هزینه های جانبی را بر شهرداری تحمیل می کند.

,

این عضو شهرداری سرابله تصریح کرد: در حال برنامه ریزی و اتخاذ تدبیری برای این مشکل در شهرداری برنامه هایی صورت گرفته که به حل آن منجر خواهد شد.

,

, ,

 

,

شهرداری نیازمند ایجاد محیط نشاط آفرین و درآمد پایدار است

, شهرداری نیازمند ایجاد محیط نشاط آفرین و درآمد پایدار است, شهرداری نیازمند ایجاد محیط نشاط آفرین و درآمد پایدار است,

رضا فرهادیان کارشناس مدیریت شهری در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار گفت: شهرداری نیازمند ایجاد محیط نشاط آفرین برای خانواده ها و درآمد پایدار است که سرابله از هردوی آن ها متاسفانه محروم است.

,

وی افزود: پارک ها در سرابله وضعیت مناسبی ندارند و از طرفی هم خیابان های این شهر با رشد جمعیت بار ترافیک را به مشکلات مردم اضافه کرده اند که این مشکلات در کنار معضل زباله ها نشانه هایی از این واقعیت که سرابله نیازمند رویکرد تحولی است .

,

فرهادیان در ادامه گفت: ورودی شهر و طراحی المان های شهری باید با هدف جذب گردشگر و ترویج فرهنگ اسلامی و مردم منطقه باشد که این موضوع هم نیازمند رسیدگی است.

,

 کارشناس مدیریت شهری تصریح کرد: شهرداری و شورای شهر سرابله باید رویکرد تحولی را دراین شهر آغاز کنند و از طرفی از ظرفیت های سرمایه گذاری و اجرای طرح های درآمد زا برای شهرداری استفاده کنند.

,

 

,

انتهای پیام/ر

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه