اخبار داغ

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اردبیل :

برگزاری بیش ۱۵۰ برنامه در هفته نیروی انتظامی استان اردبیل/ پلیس در مناطق محروم به ارائه خدمات می پردازد

برگزاری بیش ۱۵۰ برنامه در هفته نیروی انتظامی استان اردبیل/ پلیس در مناطق محروم به ارائه خدمات می پردازد
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اردبیل گفت: در طول هفته ناجا بیش از ۱۵۰ برنامه متنوع فرهنگی، آموزشی، اجتماعی، ورزشی و رسانه‌ای جهت اجرا پیش بینی کرده ایم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان ما ،میر رسول موسوی افشار در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هفته نیروی انتظامی با شعار “پلیس هوشمند امنیت پایدار”  از امروز صبح با برگزاری صبحگاه مشترک آغاز و روز جمعه ۲۳ مهرماه با حضور با شکوه کارکنان نیروی انتظامی در نماز جمعه به پایام خواهد رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان ما,

وی با اشاره به اینکه بیش ۱۵۰ برنامه متنوع در گرامیداشت هفته نیروی انتظامی استان اردبیل برگزار می شود، افزود: از جمله مهمترین برنامه این هفته حضور مسئولان و کارشناسان در صدا و سیما و ارائه نظرات و راهکارهای پیشگیری از جرایم، دیدار از خانواده شهدا و دیدار با امام جمعه اردبیل و ملاقات عمومی مردم با مسئولان نیروی انتظامی است.

,

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اردبیل، تصریح کرد: برگزاری مسابقات  دوچرخه سواری همیاران پلیس ،تجلیل از طلایه داران فرهنگ ترافیک، مانور موتور سیلکت سوران قانونمند، افتتاح پروژه های عمرانی ،حضور در مناطق محروم و ارائه خدمات مردم یاری نیز در هفته نیروی انتظامی برگزار می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه