اخبار داغ

به مناسبت هفته نیروی انتظامی؛

صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در رودان برگزار شد+تصاویر

صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در رودان برگزار شد+تصاویر
آیین صبحگاه مشترک نیروهای مسلح با حضور امام جمعه، اعضای شورای تأمین، مسئولان ادارات و خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران رودان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ صبح امروز بمناسبت هفته نیروی انتظامی، صبحگاه مشترک نیروهای مسلح با حضور امام جمعه، معاون فرماندار، فرمانده سپاه ناحیه و مسئولین ادارات رودان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ز هرمز,

, ,

حجت الاسلام مهدی دری امام جمعه رودان در این آیین نیز، ضمن تبریک آغاز هفته نیروی انتظامی به رهبرانقلاب و فرماندهی معظم کل قوا، خانواده شهدای انقلاب اسلامی به ویژه شهدای نیروی انتظامی و پرسنل نیروی انتظامی اظهار کرد: مردم ما تلاش و مجاهدت شبانه روزی شما را می بینند و بدانید که خداوند نیز از فداکاری های شما برای تأمین نظم، امنیت و آرامش این مردم غافل نیست و امنیت کنونی مردم و جامعه مدیون تلاش و زحمات شبانه‌روزی نیروی انتظامی است.

,

وی افزود: رهبر معظم انقلاب که یکی از بزرگ ترین عنایات الهی نه تنها به کشور ما بلکه به جهان و تمام مستضعفین عالم است و خداوند نعمتی را عنایت کرده که در مقابل ظلم تمام ظالمان ایستاده است.

,

امام جمعه رودان ادامه داد: ناجا در شهرستان نیز نیرویی سالم است و زیرمجموعه آن نیز عملکرد درستی دارند و پلیس در راه تامین و تثبیت امنیت کشور شهدای زیادی تقدیم کرده و هفته نیروی انتظامی فرصت مغتنمی برای گرامیداشت یاد و خاطره این شهدا و تفقد و دلجویی از خانوادهای معظم آنها است.

,

دری با مظلوم توصیف کردن شهدای نیروی انتظامی عنوان کرد: این عزیزان در تعطیل و غیر تعطیل از خانواده خود دور هستند و بدون هیچ ادعایی از امنیت ما محافظت می کنند و در نهایت مظلومیت به درجه رفیع شهادت نائل می شوند و باید قدر نیروهای پلیس که از شبانه روز در سخت ترین شرایط از امنیت ما دفاع می کنند را بدانیم و برای سلامتی و موفقیت شان دعا کنیم.

,

, ,

سرهنگ منوچهر شاه آبادی فرمانده انتظامی رودان در آیین صبحگاه مشترک نیروهای مسلح این شهرستان باتوجه به عملکرد یکساله نیروی انتظامی شهرستان از افزایش ۴۰ درصدی کشفیات قاچاق خبرداد و عنوان کرد: سرقت ها و جرایم امنیتی ۱۴ درصد کاهش داشته ایم و  تصادفات برون شهری ۱۳ درصد و درون شهری نیز ۲۵ درصد کاهش داشته است و موضوع کشفیات مواد مخدر نیز ۶۰ درصد افزایش داشته ایم که این امر با تلاش شبانه روزی محقق شده است.

,

وی افزود: با آموزش عمومی و تخصصی بدنبال پیشگیری از وقوع جرایم و سرقت های در حوزه های مختلف هستیم.

,

در پایان این مراسم از خانواده های شهید داوود رحیمی، شهدای امنیت، پرسنل بازنشسته و نمونه نیروی انتظامی رودان با اهداء لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد.

,

, ,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه