اخبار داغ

در ۶ ماهه نخست امسال و به همت نسرای گلستان؛

بیش از ۷هزار گلستانی در نهضت «سواد رسانه» آموزش دیدند

بیش از ۷هزار گلستانی در نهضت «سواد رسانه» آموزش دیدند
لیلا هاشمی با تاکید بر اینکه نهضت سواد رسانه انقلاب اسلامی تبیین در فضای مجازی را وظیفه خود می‌داند، گفت: در 6 ماهه نخست امسال بیش از 7 هزار نفر در نهضت سواد رسانه استان گلستان آموزش دیدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما؛ دبیر نهضت سواد رسانه انقلاب اسلامی سازمان فضای بسیج گلستان در گفتگو با این پایگاه خبری گفت: نهضت سواد رسانه انقلاب اسلامی تبیین در فضای مجازی را وظیفه خود می‌داند بر همین اساس، در 6 ماهه نخست امسال بیش از 7هزار نفر در نهضت سواد رسانه استان گلستان آموزش دیدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,

دبیر نسرای فضای مجازی بسیج گلستان افزود: باتوجه به رشد و گسترش شبکه های اجتماعی و لزوم هوشمندانه در این فضا مرکز نسرا سازمان فضای مجازی با برگزاری دوره های آموزشی و تولیدات محتوایی سواد رسانه توانست کمک فراوانی به افزایش سواد رسانه مخاطبین کند.

,

* فعالان فضای در دوره‌های تربیت مدرس شرکت کنند/لزوم بهره‌مندی فعالان فضای مجازی از ظرفیت نسرا

, * فعالان فضای در دوره‌های تربیت مدرس شرکت کنند/لزوم بهره‌مندی فعالان فضای مجازی از ظرفیت نسرا, * فعالان فضای در دوره‌های تربیت مدرس شرکت کنند/لزوم بهره‌مندی فعالان فضای مجازی از ظرفیت نسرا,

لیلا هاشمی با توجه به لزوم تبیین در فضای مجازی اظهار کرد: نهضت سواد رسانه انقلاب اسلامی این مهم را وظیفه خود میداند ودر همین راستا اقدام به برگزاری 9دوره تربیت مدرسی در سطح کشور و همچنین دورهای آموزشی مختص فعالان فضای مجازی کرده است.که نزدیک به 70نفر توانستند نمره قبولی در این دوره ها را کسب کنند.

,

* بیش از 7 هزار گلستانی در دوره‌های سواد رسانه آموزش دیدند

, * بیش از 7 هزار گلستانی در دوره‌های سواد رسانه آموزش دیدند, * بیش از 7 هزار گلستانی در دوره‌های سواد رسانه آموزش دیدند,

وی ادامه داد: در شش ماهه اول سال نزدیک به 7 هزار و 338 نفر در کلاسهای حضوری و مجازی نسرا  آموزش دیده اند.

,

هاشمی ادامه داد: با توجه به شرایط کرونایی جامعه اکثرا کلاسها و دوره  به صورت مجازی برگزار شده است ولی با این وجود در شهرستانهایی که شرایط نسبی برقرار بود  در مجموع 2 هزار و 371 نفر ساعت در کلاسهای حضوری آموزش دیده اند.

,

وی افزود: 4 هزار و 967 نفر نیزدر کلاس‌ها و دوره‌های مجازی آموزش دیده اند.

,

دبیر نهضت سواد رسانه انقلاب اسلامی گلستان اظهار کرد: تولیدات محتوایی تخصصی از دیگر فعالیتهای این نهضت است که نسرای گلستان توانست با تولید،عکس نوشت، کلیپ،پرده نگار آموزشی، پادکست، موشن و واینفو، محتوای تخصصی خوبی را در حوزه آموزش داشته است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه