اخبار داغ

فرمانده انتظامی استان زنجان خبرداد

دستگیری بیش از ۳۰۰ نفر در حوزه قاچاق کالا و جرائم مالی و اقتصادی در زنجان

دستگیری بیش از  ۳۰۰ نفر در حوزه قاچاق کالا و جرائم مالی و اقتصادی در زنجان
سردار جهانبخش فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه هوشمند سازی پلیس مهمترین اولویت نیروی انتظامی استان زنجان است گفت: در شش ماهه امسال دستگیری بیش از ۳۰۰ نفر در حوزه قاچاق کالا و جرائم مالی و اقتصادی در استان زنجان دستگیر شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; سردار رحیم جهانبخش امروز در صبحگاه مشترک که به مناسبت هفته نیروی انتظامی برگزار شد اظهار کرد: در شش ماهه امسال حدود 268 هزار مورد تماس از سوی مردم از کانال 110 با پلیس انجام شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با تاکید براینکه از این تعداد بیش از 104 هزار مورد عملیاتی شده است تصریح کرد: سرقت بیشترین جرائمی است که در استان زنجان در حوزه برخورد با جرائم ثبت شده است.

,

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه امسال بیش از 2 هزار و 132 نفر سارق در استان زنجان دستگیر شدند که نسبت به سال گذشته 11 درصد افزایش یافته است ادامه داد: همچنین امسال یک هزار و 136 معتاد متجاهر جمع آوری و به کمپ‌های استان زنجان تحویل داده شد که در این حوزه نسبت به سال گذشته 20 درصد افزایش داشتیم.

,

وی با بیان اینکه بیش از 300 نفر در بخش قاچاق کالا و همچنین جرائم مالی و اقتصادی در سطح استان زنجان دستگیر شدند ابراز کرد: تعداد متخلفان دستگیر شده در این حوزه نسبت به سال گذشته 34 درصد افزایش یافته است.

,

سردار جهانبخش با تاکید براینکه بیش از 8 هزار نفر به دلیل ارتکاب جرائم مختلف توسط پلیس در استان زنجان دستگیر شدند که نسبت به سال گذشته نیز 14 درصد افزایش را نشان می‌دهد بیان کرد: در این راستا دادگستری استان زنجان از نیروی انتظامی حمایت جدی داشته که جای تقدیر و تشکر دارد.

,

وی با بیان اینکه استان زنجان در حوزه جرائم در سطح کشور در جایگاه 29 کشوری قرار دارد یادآور شد: مبارزه با قاچاق و فساد اقتصادی جزو اولویت‌های نیروی انتظامی بوده و از فرامین مقام معظم رهبری است.

,

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه در حوزه قاچاق امسال 156 درصد افزایش کشفیات داشتیم تاکید کرد: در این حوزه در استان زنجان بیش از یک هزار و 274 میلیارد ریال کشفیات داشتیم.

,

وی خاطر نشان کرد: پرونده‌های مهم در حوزه قاچاق، مسائل مالی و اقتصادی از 5 پرونده به 23 پرونده افزایش یافته است.

,

سردار جهانبخش شعار هفته نیروی انتظامی را پلیس هوشمند و امنیت پایدار عنوان کرد و افزود: هوشمندی پلیس ناشی از هوشمندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

,

وی گفت: آن چیزی که امروز می‌تواند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از بحران‌هایی که در منطقه توسط دشمن ایجاد شده عبور دهد عملکرد هوشمندانه است.

,

فرمانده انتظامی استان زنجان بیان داشت: هوشمندی نظام ناشی از هوشمندی مقام معظم رهبری است که این هوشمندی ما را در مواجه با بحران‌هایی که در منطقه توسط دشمن ایجاد می‌شود به سلامت عبور می‌دهد.

,

وی با بیان اینکه تا امروز دشمن در توطئه‌هایی که علیه نظام داشته همواره شکست خورده است گفت: ملت ما در برابر توطئه‌های دشمن تا به امروز جانانه ایستادند و نقشه دشمنان را نقش برآب کردند و ملت ما امروز در توطئه اقتصادی دشمن نیز سربلند بیرون آمده است.

,

سردار جهانبخش با اشاره به اینکه پلیس هوشمند نیز امروز مانند حاکمیت خود عملکرد هوشمندانه‌ای باید داشته باشد افزود: هوشمندی آگاهی و دانش است و مدیریت این آگاهی و دانش امروز لازمه پلیس هوشمند است تا بتواند روندها و فرآینده‌های آینده را تجزیه و تحلیل کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه