اخبار داغ

مدیرکل بنیاد شهید لرستان:

حسینیه‌های شاهد در لرستان فعال شود/ لزوم اختصاص روزی به نام شهدای عملیات حاج عمران

حسینیه‌های شاهد در لرستان فعال شود/ لزوم اختصاص روزی به نام شهدای عملیات حاج عمران
زرینجویی گفت: ۲۷ حسینیه شاهد وجود دارد، برخی از آنها فعال هستند که نیاز است این مراکز فرهنگی فعال شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، محمود زرینجویی ظهر امروز در دیدار با سردار سلیمانی معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید کشور اظهار داشت: در راستای برگزاری کنگره ۶۳۰۰ شهید استان لرستان اقداماتی صورت گرفته است که برنامه هایی به عنوان پیش زمینه کنگره است که انجام می شود و ۲۲ کمیته ذیل این کنگره وجود دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: دیدار با خانواده شهدا، غبار روبی گلزار شهدا در سطح استان، کاشت ۶۳۰۰ نهال به یاد شهدای استان، برگزاری یادواره شهدا، برنامه سالروز ورود آزادگان و هفته دفاع مقدس، میثاق یادگاران جانباز، تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس، تجلیل از خانواده شهدای مدافع حرم و شهدای منا، رونمایی از کتاب شهدای زن، رونمایی از کتاب آزادگان استان از مهمترین اقدامات انجام شده در استان بوده است.

,

مدیر کل بنیاد شهید لرستان تصریح کرد: والدین شهدا گنجینه های معنوی هستند که خاطرات آنها باید ثبت و ضبط شود که در استان لازم است والدین شهدا و جانبازان ۷۰ درصد و همچنین آزادگان برای ضبط این خاطرات اقدام نمایند.

,

زرینجویی بیان کرد: ۲۷ حسینیه شاهد وجود دارد، برخی از آنها فعال هستند که این مراکز فرهنگی نیاز است کمک شود تا همگی فعال شوند چرا که مکانی فرهنگی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

,

وی اظهار داشت: استان دارای ۷۶۶ تابلوی تبلیغاتی است و دیوارهایی که مزین به تصاویر شهدا بوده به مرور زمان نیاز است که بهسازی شوند.

,

مدیر کل بنیاد شهید لرستان خاطرنشان کرد: شهدای حاج عمران مغفول مانده است و لازم است که در ایام سال یک روز به این مهم اختصاص داده شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه