اخبار داغ

مدیر آموزش و پرورش خلیل آباد خبر داد؛

بازگشایی مدارس خلیل آباد به‌صورت حضوری از آبان ماه/ ۵۰ درصد دانش آموزان علیه کرونا واکسینه شده اند

بازگشایی مدارس خلیل آباد به‌صورت حضوری از آبان ماه/ ۵۰ درصد دانش آموزان علیه کرونا واکسینه شده اند
روشندل از بازگشایی تمامی مدارس خلیل آباد به صورت حضوری از ابتدای آبان ماه خبر داد و گفت: تا به امروز 50 درصد دانش آموزان بالای 12 سال شهرستان خلیل آباد واکسن کرونا را دریافت کرده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمود روشندل، مدیر آموزش و پرورش خلیل آباد در گفتگو با خبرنگار صبح توس؛ با بیان اینکه اولویت اول آموزش و پرورش را سلامت دانش آموزان است، اظهار داشت: مدراس با 300 دانش آموز در مناطق شهری و روستایی که به صورت غیر حضوری بوده، از ابتدای آبان ماه آموزش در این مدارس به صورت حضوری دنبال خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با تاکید بر اینکه فعالیت مدارس دیگر بر اساس رنگ بندی کرونایی نخواهد بود، خاطرنشان کرد: فعالیت تمامی مدارس به صورت گروه بندی الف و ب می شوند و هر گروه کلاس های حضوری با حداقل 2 روز و حداکثر 3 روز در هفته خواهند داشت و دانش آموزان ملزم به حضور در مدارس هستند.

,

روشندل با بیان اینکه برنامه‌ریزی‌ها به گونه ای است که دانش آموزان با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی با حضوری پرشور در کلاس درس حاضر شوند، تصریح کرد: تمام معلمان در شهرستان خلیل آباد به جز افرادی که درگیر بیماری بوده اند، واکسن کرونا را دریافت کرده اند و تا به امروز 50 درصد دانش آموزان خلیل آباد واکسن زده اند.

,

وی با تاکید بر اینکه یادگیری ارزش‌های زندگی در جمع شکل می‌گیرد از این رو آموزش حضوری از اهمیت بالایی برخوردار است، اذعان کرد: اولیاء در سال گذشته تمایلی به حضور فرزند خود در مدارس با توجه به شرایط کرونا نداشند ولی در سال جاری تاکید زیادی بر حضور در کلاس درس و برخورداری از آموزش حضوری هستند.

,

مدیر آموزش و پرورش خلیل آباد همچنین عنوان کرد: واکسیناسیون دانش آموزان بالا 12 سال در شهرستان با واکسن سینوفارم در حال انجام است و والدین می توانند جهت واکسیناسیون فرزند خود به مرکز جامع واکسیناسیون و خانه های بهداشت روستایی مراجعه کنند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه