اخبار داغ

برگزاری نشست هماهنگی ستاد فنی بازیهای آسیایی داخل سالن و هنرهای رزمی با حضور مسئولین فدراسیون کاراته، تکواندو و کشتی

برگزاری نشست هماهنگی ستاد فنی بازیهای آسیایی داخل سالن و هنرهای رزمی با حضور مسئولین فدراسیون کاراته، تکواندو و کشتی
با حضور مسئولین فدراسیون کاراته، تکواندو و کشتی، نشست هماهنگی ستاد فنی ششمین دوره بازیهای آسیایی داخل سالن و هنرهای رزمی برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛نشست هماهنگی ستاد فنی ششمین دوره بازیهای آسیایی داخل سالن و هنرهای رزمی با حضور کیکاوس سعیدی دبیر کل کمیته ملی المپیک، مهدی علی نژاد معاون  توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش، اصغر رحیمی، هادی ساعی، فرید فتاحیان، علی رغبتی و خانم زبردست در سالن شماره یک کمیته ملی المپیک برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
در نشست هماهنگی امروز مسئولان و کادر فنی فدراسیون های کشتی، کاراته و تکواندو بترتیب از ساعت 14 الی 16 بطور مجزا به بررسی وضعیت تیم های ملی اعزامی به این  بازیها پرداختند.
,
 
,
در این جلسات در خصوص بررسی شرایط حضور تیم های ملی رشته های اعزامی فوق و شانس مدال آوری آنها با اولویت طلا مورد بحث و بررسی قرار گرفت که در ابتدای نشست از سوی سعیدی توضیحاتی در خصوص چگونگی سهمیه بندی تیم های اعزامی بر اساس سهمیه و هندبوک اعلام شده از سوی ستاد بازیها ارائه شد.
,
 
,
در ادامه مسئولین فدراسیون های مربوطه و کادر فنی توضیحاتی در خصوص وضعیت تیم های ملی و شانس مدال آوریشان ارائه کردند و مقرر شد ظرف 10 روز آینده پس از بررسی کارشناسانه از سوی فدراسیون های فوق، گزارش کاملی در خصوص نحوه آماده سازی تیم های ملی و وضعیت نفرات اعزامیشان به این دوره از بازیها به کمیته ملی المپیک ارائه نمایند.
,
 
,
ابراهیم مهربان دبیر فدراسیون کشتی، مجید نیری دبیر فدراسیون تکواندو، آرش فرهادیان، فریبرز عسگری و مهرو کمرانی از فدراسیون تکواندو و حسن طباطبایی رئیس و محسن آشوری نائب رئیس فدراسیون کاراته در جلسات مربوط به خود حضور داشتند.
,
 
,
ششمین دوره بازی‌های آسیایی داخل سالن و هنرهای رزمی در 31 رشته ورزشی و 305   رویداد برگزار می‌شود که البته دو رشته ورزشی آن ورزش‌های هوایی و تک‌بال بصورت نمایشی است.
,
در این بازی‌ها 305 مدال طلا، نقره و برنز، توزیع و پیش‌بینی می‌شود 5 تا 7 هزار ورزشکار در این بازی‌ها از 45 کشور آسیایی حضور یابند. این بازی‌ها از 21 الی 29 اسفندماه در دو شهر بانکوک و چونبوری برگزار خواهد شد.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه