اخبار داغ

رئیس بنیاد شهید:

هدف مجموعه‌های اقتصادی بنیاد شهید خدمت‌رسانی به ایثارگران است

هدف مجموعه‌های اقتصادی بنیاد شهید خدمت‌رسانی به ایثارگران است
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: هدف اصلی فعالیت مجموعه‌ های اقتصادی زیر مجموعه بنیاد شهید و امور ایثارگران خدمت‌ رسانی به خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در بازدید از ستاد مرکزی بانک عامل بنیاد شهید در جمع مدیران و اعضای هیئت مدیره این بانک تصریح کرد: هدف اصلی فعالیت مجموعه‌های اقتصادی زیرمجموعه بنیاد شهید و امور ایثارگران خدمت‌رسانی به خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران است و از ظرفیت‌ها و توانایی‌های این عزیزان نیز در این مجموعه‌ها استفاده شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی با تاکید بر اینکه تمام فعالیت‌ها در بنیاد شهید و امور ایثارگران و زیرمجموعه‌های آن باید مطابق قانون پیش برود افزود: مجموعه‌های اقتصادی بنیاد باید سودآور باشند تا بتوانند در مسیر خدمات‌رسانی به ایثارگران، بنیاد شهید و امور ایثارگران را همراهی کنند. لازم است خدمات مالی در حوزه بنیاد از طریق بانک دی پیگیری شود تا شاهد تقویت این مجموعه و در نهایت افزایش کیفیت خدمات‌رسانی به ایثارگران باشیم.
,
 
,
معاون رئیس جمهور با تاکید بر اینکه تمامی کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران و شرکت‌های تابعه، خود را خدمتگزار خانواده شهدا و ایثارگران می‌دانند گفت: احترام به مراجعین و مخاطبان وظیفه تمام مجموعه‌های خدماتی است اما ما در بنیاد شهید و امور ایثارگران با قشری ارتباط داریم که دارای حرمت و جایگاه ویژه‌ای هستند و تمام مدیران و کارکنان، خود را خادم این عزیزان و جامعه بزرگ شهدا و ایثارگران می‌دانند.
,
 
,
قاضی‌زاده هاشمی با تاکید بر ضرورت گسترش ارائه خدمات به صورت غیرحضوری و الکترونیک گفت: گسترش خدمات الکترونیک و شفافیت همه‌جانبه نیازمند اصلاح فرایندها است.
,
 
,
در این جلسه از قابلیت‌های جدید اپلیکیشن بانک عامل با در زمینه ارائه تسهیلات غیرحضوری به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران نیز رونمایی شد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه