اخبار داغ

مدیرکل کمیته امداد استان یزد خبرداد:

کمک ۴۰۰ میلیون تومانی خیر یزدی به دانش‌آموزان نیازمند/ ۲هزاردانش آموز یزدی فاقد تبلت آموزشی هستند

کمک ۴۰۰ میلیون تومانی خیر یزدی به دانش‌آموزان نیازمند/ ۲هزاردانش آموز یزدی فاقد تبلت آموزشی هستند
مدیرکل کمیته امداد استان یزد گفت: نیکوکار یزدی درحرکتی خداپسندانه نسبت به تأمین بخشی از لوازم‌التحریر موردنیاز دانش‌آموزان تحت حمایت این نهاد به ارزش ۴۰۰ میلیون تومان اقدام کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد شجاعان در گفتگو با یزدرسا،بابیان اینکه ۷۰۰۰ دانش‌آموز تحت حمایت کمیته امداد استان یزد قرار دارند، گفت: نیکوکار یزدی درحرکتی خداپسندانه نسبت به تأمین بخشی از لوازم‌التحریر موردنیاز دانش‌آموزان تحت حمایت این نهاد به ارزش ۴۰۰ میلیون تومان اقدام کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی افزود: حدود دو هزار دانش‌آموز بی‌بضاعت در استان فاقد تبلت آموزشی هستند، این نهاد در تلاش است با کمک و مشارکت خیران در کنار نوشت‌افزار تحصیلی، تبلت موردنیاز دانش‌آموزان را نیز تهیه کند.

,

مدیرکل کمیته امداد استان یزد یادآور شد: این نهاد در تلاش است هیچ دانش‌آموزی به علت مشکلات مالی و اقتصادی از تحصیل بازنماند و باعزت و احترام در کنار سایر دانش‌آموزان به کسب علم و دانش بپردازد و دغدغه‌ای جز تحصیل نداشته باشد.

,

محمد شاجاعان در پایان تصریح کرد: شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۸۱۳۶۷۷۷۷۷۷ و همچنین کد دستوری# ۰۳۵*۸۸۷۷* تلفن همراه برای دریافت کمک‌های نقدی به‌صورت غیرحضوری برای تأمین مایحتاج دانش‌آموزان نیازمند در نظر گرفته‌شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه