اخبار داغ

مسئول برگزاری بزرگترین فستیوال موتورسواری و خودروهای آفرود جنوب کشور:

اداره ورزش و جوانان اجازه سانس بندی و فروش بلیط به آفرودی‌ها را نداد/ عدم حمایت متولیان موجب دلسردی ورزشکاران می‌شود

اداره ورزش و جوانان اجازه سانس بندی و فروش بلیط به آفرودی‌ها را نداد/ عدم حمایت متولیان موجب دلسردی ورزشکاران می‌شود
حسین زاده گفت: علی‌رغم برنامه‌ ریزی ما برای جلوگیری از ازدحام جمعیت و رعایت پروتکل‌ها در ثانیه‌های پایانی به آغاز نمایشگاه، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مردوشت، با حضور در نمایشگاه اجازه فروش بلیط و سانس بندی برنامه را نداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شیرازه، عبدالرضا حسین زاده مسئول برگزاری بزرگترین فستیوال موتور سواری و خودروهای آفرود جنوب کشور طی تماس با این پایگاه خبری، در پاسخ به انتقادات وارد شده به برگزاری این نمایشگاه عنوان کرد: بخش کوچکی از هیئت موتور سواری و خودرویی ماشین های اسپورتی بودند که در نمایشگاه هم حضور داشتند و بخش عظیمی از آن را ماشین های آفرودی و مسابقه تشکیل می‌دهند که یا در نمایشگاه شرکت نکرده بودند یا آن ساعت از شب که بازدید شما صورت گرفته، رفته بودند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شیرازه,

وی با بیان اینکه ما قصد داریم با برگزاری اینگونه نمایشگاه ها، مسابقه ورزش خودرویی و موتور سواری را بین مردم عادی سازی کنیم، گفت: شعار هیئت موتور سواری و اتومبیل رانی این است که «هیجان در پیست، آرامش در شهر» یعنی هدفمان این است که کسانی که علاقه به سرعت و هیجان دارند، تشویق شوند این مهارت را در پیست اجرا کنند تا در شهر دردسری برای مردم ایجاد نشود.

,

حسین زاده با بیان اینکه متولی برگزاری چنین برنامه هایی اداره ورزش و جوانان است، گفت: چون قطعا بدون هماهنگی و مجوز این اداره ما اجازه برگزاری چنین نمایشگاهی را نداریم به همین خاطر ما از مدتها قبل با رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مرودشت صحبت کردیم و هماهنگی های لازم صورت گرفت.

,

حسین زاده ادامه داد: ما قصد داشتیم به منظور اجرای هر چه بهتر برنامه این نمایشگاه را سانس بندی کنیم تا هم از تجمع بیش از حد جلوگیری شود هم بخش کوچکی از هزینه های سنگین نمایشگاه را از طریق فروش بلیط با بهای مناسب، فراهم کنیم. به همین دلیل قریب به 45نفر نیرو به منظور کنترل ورودی و خروج ها، آماده به کار بودند؛ تعداد زیادی ماسک و دستگاه تب سنج خریداری کرده و در اختیار این افراد گذاشتیم تا شرایط بهداشتی رعایت شود.

,

وی اضافه کرد: حتی بر روی بنری که جلو درب ورودی نصب کردیم نوشته شد از ورود افراد بدون ماسک جلوگیری می‌شود، به همین خاطر با تهیه ماسک خواستیم افرادی که فاقد ماسک هستند را پس از تجهیز به نمایشگاه هدایت کنیم، اما درست آخرین لحظات شروع برنامه رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان، با حضور در نمایشگاه اجازه فروش بلیط و سانس بندی برنامه را نداد.

,

مسئول این نمایشگاه اضافه کرد: تنها توجیه میرزایی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مرودشت این بود که باید ورود برای عموم آزاد باشد و این در حالی است که ما با نوبت بندی نمایشگاه تنها قصد برگزاری منظم برنامه و جلوگیری از مشکلات بهداشتی را داشتیم .

,

حسین زاده با گلایه از عدم حمایت متولیان ورزش از چنین برنامه هایی اظهار کرد: برای برگزاری این نمایشگاه، افراد زیادی از تهران، قم، اصفهان، جنوب کشور و... حضور داشتند که حتی با یک لوح تقدیر ساده از این افراد تجلیل نشد و این اتفاق دو سال گذشته نیز که نمایشگاهی به همین شکل برگزار شد رخ داد به گونه ای که بنده از هزینه شخصی خودم تعدادی لوح تقدیر برای نفرات برگزیده تهیه کردم.

,

وی در پایان برگزاری چنین نمایشگاهی را در شرایط کرونایی برای شادی و نشاط جوانان ضروری دانست و گفت: اگر چه این برنامه کم و کاستی هایی نیز به همراه داشت اما درخواست ما و جوانانی که به چنین رشته هایی روی می آورند حمایت همه جانبه مسئولان است.

,

در پایان لازم به ذکر است که علی رغم پیگیری ماجرا از طریق روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان و ارسال لینک به رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان، هیچ گونه پاسخ یا اقدامی صورت نگرفت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه