اخبار داغ

مدیر کل پست آذربایجان غربی خبر داد؛

افزایش ۴۶ درصدی خریدهای اینترنتی در آذربایجان‌غربی

افزایش ۴۶ درصدی خریدهای اینترنتی در آذربایجان‌غربی
فرخی مقدم گفت: در ۶ ماهه نخست امسال ۴۶ درصد مرسوله‌های پستی به صورت خرید اینترنتی افزایش داشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، مجید فرخی مقدم در نشستی با خبرنگاران که به مناسبت روز پست در سالن جلسات این اداره کل برگزار شد، با اشاره به افزایش خرید های اینترنتی به دلیل  شیوع بیماری کرونا، اظهار کرد: در ۶ ماهه نخست امسال ۴۶ درصد مرسوله های پستی به صورت خرید اینترنتی افزایش داشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  , اروم نیوز, ،,

وی، از فعالیت  ۸۴۸ واحد پستی در استان خبر داد و افزود: از این تعداد  ۴۹۳ واحد روستایی و ۳۱۹ مورد  واحد پیشخوان شهری و ۲۶ واحد دولتی در مراکز شهرستان ها را شامل می شود.

,

مدیر کل پست آذربایجان غربی از راه اندازی سامانه صدور گواهی کد پستی در استان خبر داد و گفت:شهروندان می توانند برای دریافت کد پستی هویت مکانی خود با مراجعه به سامانه نسبت به دریافت کد پستی ۱۰رقمی اقدام کنند.

,

وی افزود: با توجه به تعداد بالای مراجعه کنندگان به اداره کل پست متاسفانه کاستی های در رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی وجود داشته که باعث ابتلای ۵۵ درصد از کارکنان این اداره به بیماری کرونا شده و دو تن نیز بر اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند.

,

فرخی با بیان اینکه در سطح استان ۱۲۵ نامه رسان فعالیت می کنند، گفت: برای قطع زنجیره کرونا تمامی نامه رسان ها مجهز به دستگاه پوز هستند و از هرگونه تحویل پول نقد برای خرید های نیابتی اجتناب می کنند.

,

مدیر کل پست آذربایجان غربی تصریح کرد: آذربایجان غربی بعد از استان تهران دومین استان در کشور است که به سیستم مکانیزه صدور سندهای تک برگی مجهز است.

,

وی با بیان اینکه هر نامه رسان در طول روز میانگین ۱۰۰ مرسوله پستی را توزیع می کند گفت: نامه رسان ها با مراجعه به مکان های متعدد در معرض ابتلا به کرونا قرار می‌گیرند و برای جلوگیری از ابتلای آنها با مساعدت‌های دانشگاه علوم پزشکی تمامی نامه رسان ها و کارکنان پست آذربایجان غربی واکسینه شدند.

,

فرخی افزود: در ایام شیوع کرونا جهت تسریع در فرایند مرسولات پستی خط مستقیم «ارومیه به تبریز» و همچنین «ارومیه به سنندج» راه اندازی شد.

,

مدیرکل پست آذربایجان غربی از ارسال بیش از یک میلیون و ۶٠٩ هزار مرسوله پستی در طول ۶ ماهه اول امسال خبر داد و گفت : همچنین در این مدت ۶١٩ هزار بسته اینترنتی هم ارسال شده و در حوزه اینترنتی جزو ۵ استان اول کشور هستیم.

,

وی در پایان به تحریم های بین المللی ایران اشاره کرد و گفت: خوشبختانه شرکت ملی  پست جمهوری اسلامی ایران به دلیل مراودات بین المللی شامل تحریم ها نشده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه