اخبار داغ

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان شمالی:

۴۸۷ میلیارد تومان اعتبار محرومیت زدایی به خراسان شمالی ابلاغ شد

۴۸۷ میلیارد تومان اعتبار محرومیت زدایی به خراسان شمالی ابلاغ شد
حسن پارسی پور گفت: 487 میلیارد تومان اعتبار محرومیت زدایی برای صرف در بخش های مدارس، بهداشت و درمان، راه روستایی،آبخیزداری-آبخوان داری و آبرسانی به استان ابلاغ شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  عصراترک، حسن پارسی پور، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان شمالی در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان اظهار کرد: این اعتبار مصوب برای هزینه کرد در 168 پروژه در پنج بخش شامل مدارس، بهداشت و درمان، آبرسانی، راه روستایی و آبخیزداری-آبخوان داری به استان ابلاغ شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک,

پارسی پور گفت: در این ابلاغیه، اختصاص 160 میلیارد تومان برای بخش بهداشت و درمان، 141 میلیارد تومان برای بخش مدارس، 98 میلیارد تومان برای بخش آبرسانی، 29 میلیارد تومان برای بخش روستایی همچنین 52 میلیارد تومان برای بخش آبخیزداری-آبخوان داری تعریف شده است.

,

وی درباره توزیع شهرستانی این اعتبار مصوب نیز اظهار کرد: 50 میلیارد تومان برای شهرستان اسفراین، 105 میلیارد تومان آن برای شهرستان بجنورد، 60 میلیارد تومان آن برای شهرستان جاجرم، 45 میلیارد تومان آن برای شهرستان راز و جرگلان، 73 میلیارد تومان آن برای شهرستان شیروان، 27 میلیارد تومان آن برای شهرستان فاروج، 32 میلیارد تومان آن برای شهرستان گرمه، 95 میلیارد تومان آن برای شهرستان مانه و سملقان تعریف شده و هزینه کرد این اعتبار در هر شهرستان برای پنج بخش یاد شده، مشخص شده است.

,

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان شمالی همچنین یادآور شد: این اعتبار ابلاغ شده برای بخش های راه روستایی و بهداشت و درمان در قالب توزیع استان و برای بخش های مدارس، آبرسانی و آبخیزداری-آبخوان داری در قالب توزیع ملی خواهند بود که مبادله موافقت نامه های آنها نیز ملی و استانی هستند.

,

به گزارش عصراترک، در این جلسه همچنین اعضای شورای برنامه ریزی و توسعه استان به تشکیل کمیته بند الف تبصره 18 در استان رای مثبت دادند.

,

در همین باره، محمدعلی شجاعی، استاندار خراسان شمالی بر تشکیل 48 ساعته این کمیته به منظور تصمیم گیری برای اجرای آیین نامه بند الف تبصره 18 همچنین تشکیل کارگروه های ذیل این کمیته دستور داد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه