اخبار داغ

استاندار خراسان رضوی خبر داد؛

تبدیل شهرستان سبزوار به هاب منطقه‌ای لجستیک کالا

تبدیل شهرستان سبزوار به هاب منطقه‌ای لجستیک کالا
معتمدیان با تاکید بر اینکه تصویب منطقه ویژه اقتصادی سبزوار از مزیت‌های این شهرستان است، گفت: طرحی را آماده کردیم که شهرستان سبزوار به هاب منطقه‌ای لجستیک کالا تبدیل می‌شود و در این راستا طی این طرح ۸۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری صورت خواهد گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ محمدصادق معتمدیان، استاندار خراسان رضوی صبح امروز در نشست جمع‌بندی سفر به شهرستان سبزوار که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: شهرستان سبزوار در پیک پنجم کرونا شرایط نگران کننده‌ای داشت که به حمدالله با زحمات همه بخش‌ها مدیریت شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

استاندار خراسان رضوی با اشاره به مصوبات این نشست افزود: حدود ۶۰ مصوبه در این جلسه برای توسعه و پیشرفت شهرستان سبزوار در حوزه‌های عمرانی، زیرساختی، اقتصادی و مدیریت شهری تصویب شد که باید در اولویت دستگاه‌های اجرایی قرار بگیرد.

,

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: خیلی از سرفصل‌های بودجه‌ای در اختیار وزارتخانه و سازمان‌های ملی است لذا نیاز است ارتباط و تعامل بگیریم تا جذب اعتبار صورت بگیرد.

,

معتمدیان به لزوم استفاده از ظرفیت نهادهای انقلابی در جهت توسعه ادامه داد: بسیاری از نهادهای انقلابی از جانب مقام معظم رهبری ماموریت دارند که در جهت محرومیت زدایی اقدام کنند لذا استفاده از ظرفیت این نهادها امری سازنده است. در این راستا با یک مدیریت جهادی باید از همه ظرفیت‌های کشور استفاده کنیم تا با مدیریت زمان بتوانیم اقدامات را پیش ببریم.

,

استاندار خراسان رضوی با تاکید بر اینکه بعضی از دستگاه‌ها در جذب اعتبارات کوتاهی می‌کنند و این قابل قبول نیست، افزود: در این شرایط باید مدیریت ریسک پذیری داشته باشیم و از ظرفیت‌های قانونی استفاده کنیم.

,

وی ابراز کرد: به هر پروژه‌ای اولویت دار در شهرستان این مجوز را می‌دهیم که در قالب ترک تشریفات روند ساخت و تکمیل آن‌ها به پیش برود.

,

معتمدیان با بیان اینکه در خراسان رضوی بیش از ۳۷۰۰ پروژه نیمه تمام وجود دارد، تصریح کرد: تمرکز ما باید بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام باشد تا شاهد استهلاک این پروژه‌ها نباشیم.

,

استاندار خراسان رضوی با تاکید بر اینکه تصویب منطقه ویژه اقتصادی سبزوار از مزیت‌های این شهرستان است، گفت: طرحی را در چند ماه گذشته با زحمات فرماندار و سرمایه‌گذار آماده کردیم که شهرستان سبزوار به هاب منطقه‌ای لجستیک کالا تبدیل می‌شود و در این راستا طی این طرح ۸۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری صورت خواهد گرفت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه