اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی مطرح کرد:

مشکلات امروز کشور، میوه اعتماد به غرب است/ بصیرت افزایی؛ راهبردی اساسی در مقابله با جنگ فرهنگی دشمن

مشکلات امروز کشور، میوه اعتماد به غرب است/ بصیرت افزایی؛ راهبردی اساسی در مقابله با جنگ فرهنگی دشمن
علی مقامی گفت: بصیرت افزایی در جامعه برای مقابله با جنگ نرم دشمن از جمله راهبردی است که می تواند نقشه راه تمام عوام و خواص باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛علی مقامی کارشناس مسایل سیاسی در گفتگو با خبرنگار "تیتریک" با بیان اینکه آمریکا به دنبال رسیدن به اهداف خبیثانه خود است و عده ای ساده لوحانه هشت سال کشور را معطل کردند، گفت: مقام معظم رهبری در آخرین دیدار هیئت دولت دوازدهم فرمودند: "یکی از تجربه های دولت برای آیندگان  این بود که به غربی ها برای حل مشکلات کشور اعتماد کردند و در جریان مذاکرات وین برخی تلاش کردند روایاتی ناقص و نادرست را با فرافکنی به جای محکوم کردن آمریکا و غرب جبهه خودی را محکوم کنند‌."

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
مقامی ادامه داد: هر جا با اتکا به خداوند، تکیه و توان داخلی، ناامیدی نسبت به غرب و با برنامه ریزی پیش رفتیم، موفق شدیم و هرجا از مولفه های قدرت در کشور فاصله گرفتیم، شکست خوردیم.
,
 
,
وی افزود: غرب ۱۰۰ سال تلاش کرد تا دین را از عرصه سیاست خارج و مخصوص مساجد و خانه کند، اما انقلاب اسلامی این نظریه را باطل کرد و امروز شاهد نقش دین در تمام عرصه‌های زندگی هستیم.
,
 
,
مقامی با اشاره به تلاش استکبار جهانی برای مقابله با فرهنگ ملت ها، گفت: استکبار جهانی با از بین بردن ارزش های فرهنگی ملت ها و جایگزین کردن فرهنگ غرب به دنبال سلطه جویی است.
,
 
,
این کارشناس ادامه داد: امروز قدرت های سلطه گر جهانی در تلاش هستند تا ملت ها را از ارزش های بومی و فرهنگ های ملی دور نگه دارند و به طرف فرهنگ های مد نظر خود هدایت کنند.
,
 
,
وی در خاتمه خاطرنشان کرد: بصیرت افزایی در جامعه برای مقابله با جنگ نرم دشمن از جمله راهبردی است که می تواند نقشه راه تمام عوام و خواص باشد.
,
 
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه