اخبار داغ

امام‌جمعه کوهدشت:

نیروی انتظامی مظهر اقتدار و امیدآفرینی در جامعه است

نیروی انتظامی مظهر اقتدار و امیدآفرینی در جامعه است
حجت‌الاسلام طهماسبی با بیان اینکه نیروی انتظامی مظهر اقتدار و امیدآفرینی در جامعه است، گفت: جمهوری اسلامی ایران دارای امنیتی مستقل و پایدار است و مقتدرانه به‌پیش می‌رود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابراهیم طهماسبی در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهار داشت: نیروی انتظامی مظهر اقتدار، امنیت، ایثار و امیدآفرینی در جامعه است و با یک روحیه مردمی خدمت‌رسانی خالصانه ای دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک، ,

وی افزود: جامعه نگری، جامعه‌محوری، آمایش سرزمینی، پویایی، هماهنگی نظام ‏مند، پایدار، پیشگیری، امنیت نرم‌افزاری، گستردگی و فراگیری، نهادمندی دقت، صحت و سرعت، رویکرد علمی تخصصی، فراجناحی بودن، مشارکت نظارت همگانی و نوسازی در پلیس را از جمله این اصول ۱۴ گانه نیروی انتظامی به شمار می‌رود.

,

امام‌جمعه کوهدشت با اشاره به تبیین وظایف مهم پلیس، عنوان کرد: در دین گاهی اوقات رأفت برای برخی افراد به‌کاربرده نمی‌شود، فردی که جنایتی عمداً مرتکب شده باید اعدام شود، ترحم باید حکیمانه باشد.

,

وی تصریح کرد: امروز فضای مجازی به بلای مجازی تبدیل‌شده است و بایستی از این چاقوی دو لب به نحو احسن استفاده برد که ضرر آن متوجه خودمان نشود.

,

طهماسبی ضمن تقدیر از تلاش نیروهای خدوم انتظامی، گفت: امنیت و تأمین آن مسئله بسیار مهمی در جامعه به شمار می‌رود و به عبارتی بسیار گسترده بوده و تاریخی به بلندای تاریخ بشر دارد.

,

امام‌جمعه کوهدشت بیان کرد: امنیت عاریه‌ای به درد نمی‌خورد که آمریکا و صهیونیست برای آنان تصمیم بگیرند، الحمدالله جمهوری اسلامی ایران به فرموده رهبر معظم انقلاب دارای امنیتی مستقل و پایدار است و مقتدرانه به‌پیش می‌رود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه