اخبار داغ

رئیس پلیس راهور البرز مطرح کرد؛

سهم ۶۵ درصدی برخورد خودرو با عابر پیاده از تصادفات در البرز/ مراکز تعویض پلاک استان تعطیل نمی شوند

سهم ۶۵ درصدی برخورد خودرو با عابر پیاده از تصادفات در البرز/ مراکز تعویض پلاک استان تعطیل نمی شوند
سرهنگ حمدلله رحمتی پور گفت: ۶۵ درصد تصادفات شهر کرج به برخورد وسیله نقلیه با عابر پیاده باز می گردد در کشور رکورددار هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمدلله رحمتی پور رئیس پلیس راهور البرز با اشاره به برگزاری همایش دوچرخه سواران با همکاری معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج، در گفتگو با خبرنگار تیتریک، گفت: در هفته ناجا از نمونه های ترافیکی و همیاران پلیس تجلیل می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
رحمتی پور به اهدا کلاه ایمنی به موتورسواران در هفته ناجا اشاره کرد و افزود: خوشبختانه وضعیت رانندگی موتورسوران قانونمند تر است و کمتر از ۸ درصد تصادف آنها را داریم و امیدواریم به صفر برسد.
,
 
,
وی با اشاره به برگزاری مسابقه رالی خانواده پلیس در روز جمعه ۲۳ مهر ماه، اظهار داشت: ارتقا سطح خدمتگزاری باید توسط مردم مشاهده شود چرا که نیروی انتظامی ستون امنیت در کشور است و باید احساس امنیت بیشتری را به وجود بیاوریم.
,
 
,
رحمتی پور به افتتاح هفتمین تقاطع هوشمند کرج در پونه گلشهر اشاره کرد و تصریح کرد: باید ترددها به گونه ای مدیریت شود با هوشمندسازی تاخیر در توقف ها را به حداقل برسانیم. به واسطه گره های ترافیکی کرج ۱۷۰ دوربین پلاک خوان بر تردد خودروها در سطح شهر نظارت دارند.
,
 
,
وی گفت: کرج چهارمین کلانشهر کرج است که زیرساختهای ترافیکی آن با تعداد خودرو متناسب نیست و نبود خطوط بی آر تی و پارکینیگ باعث شده است اغلب مردم از خودروی شخصی استفاده کنند، در بخش هایی چون میدان شهدا و طالقانی کرج گره ترافیکی داریم.  
,
 
,
رحمتی پور افزود: متاسفانه توقف دوبل بار ترافیکی و نارضایتی شهروندان را به دنبال دارد،  میدان حافظ تراکم صبحگاهی داریم و ترافیک در میدان حصارک و فلکه اول گوهردشت هم وجود دارد اما اصلاحات هندسی شهرداری انضباط ترافیکی و تسهیل در عبور و مرور را ایجاد می کند.
,
 
,
وی در بخش دیگری اظهار داشت: با توجه به دستور دادستان کشور فروشنده و خریدار الزامی برای رفتن به دفاتر رسمی برای ثبت سند ندارد و برگ سبز به عنوان سند مالکیت محسوب می شود. خوشبختانه این موضوع رضایت مندی شهروندان را به دنبال داشته است. 
,
 
,
رحمتی پور تصریح کرد: با توجه به وضعیت قرمز کرونایی تعطیلی مراکز تعویض پلاک را طی ماه های اخیر داشته ایم، ۶ روز زمان برای ثبت نوبت اینترنتی زمان لازم است، در این هفته همکاران ما از ۷ صبح تا ۱۶ ظهر در مراکز تعویض پلاک خدمات فردیس و ساوجلاغ به مردم خدمت می کنند.
,
 
,
وی گفت: روزانه ۶۰۰ الی ۸۰۰ شهروند نقل و انتقال خودرو در البرز انجام می دهند در نتیجه دیگر تعطیلی در مراکز تعویض پلاک نخواهیم داشت. شهروندانی که وکالت نامه آنها منقضی شده هم تا پایان آذر می توانند برای تعویض مراجعه می کنند.
,
 
,
رحمتی پور افزود: ۶۵ درصد تصادفات شهر کرج به برخورد وسیله نقلیه با عابر پیاده باز می گردد در کشور رکورددار هستیم، متاسفانه کمبود پل هوایی و گذرگاه ایمن داریم، در نتیجه عابرین باید از گذرگاه های ایمن تردد کنند تا ارتقا فرهنگ ترافیکی را شاهد باشیم.
,
 
,
 
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه