اخبار داغ

امام جمعه تبریز در دیدار وزیر فرهنگ و ارشاد:

لزوم حمایت از نویسندگان و هنرمندان/ تمامی‌اقدامات باید پیوست فرهنگی داشته باشند

لزوم حمایت از نویسندگان و هنرمندان/ تمامی‌اقدامات باید پیوست فرهنگی داشته باشند
امام جمعه تبریز در دیدار با وزیر ارشاد خواستار حمایت بیش از پیش از نویسندگان و هنرمندان استان شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم صبح امروز در دیدار وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی‌در تبریز با اشاره به تعدد نهادهای متولی امور قرآنی اظهار داشت: فعالیت‌های و سیاست‌گذاری‌ها و برنامه‌ریزی‌ها در امور قرآنی برای ثمربخشی بیشتر نیازمند همگرایی نهادهای متولی است و در این حوزه باید از موازی‌کاری پرهیز شده و هماهنگی بیشتری وجود داشته باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی با اشاره به تاکید و توجه مقام معظم رهبری به مساله فرهنگ گفت: مقام معظم رهبری ضرورت فرهنگ برای جامعه را به مثابه ضرورت هوا برای تنفس می‌دانند و این امر نشان دهنده توجه ویژه ایشان به مسئله فرهنگ است.

,

آل هاشم تصریح کرد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی‌تمام توجه خود را در حوزه فرهنگ متمرکز کرده‌اند و آرام و بی سر و صدا این جنگ نرم و تهاجم  فرهنگی را به کار می‌گیرند و می‌بایست توجه بیشتری به مسائل فرهنگی شود تا در برابر این هجمه‌های فرهنگی سربلند و پیروز میدان باشیم.

,

وی با اشاره به مشکلات هنرمندان و اهالی فرهنگ در ایام شیوع کرونا و آسیب‌های وارد شده به این حوزه اظهار داشت: امیدواریم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی‌با اهتمام و تدبیر شایسته این شرایط را سامان بخشیده و زمینه بهبود اوضاع کسب و کارهای فرهنگی را فراهم آورد.

,

امام جمعه تبریز همچنین خواستار حمایت بیش از پیش از نویسندگان و هنرمندان استان شد و بر لزوم بازنگری به برخی مشکلات حوزه فرهنگ،‌ هنر و رسانه همچون حل مشکل بیمه هنرمندان، حل مشکلات حوزه چاپ کتاب، تقویت روزنامه‌‌‌های محلی، ایجاد نمایشگاههای دائمی‌کتاب و … تاکید کرد.

,

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به برگزاری مرتب جلسات شورای فرهنگ عمومی‌در استان گفت: آذربایجان شرقی در ارائه برش استانی مهندسی نقشه فرهنگی و بومی‌سازی آن جزو استانهای پیشتاز در سطح کشور است.

,

محمد مهدی اسماعیلی برای حضور در آیین اختتامیه نخستین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان باغچه بان به آذربایجان‌شرقی سفر کرده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه