اخبار داغ

حجت الاسلام قرائتی:

ضرورت بهره گیری از جوانان و بانوان در هیئت امنای مساجد

ضرورت بهره گیری از جوانان و بانوان در هیئت امنای مساجد
رئیس ستاد اقامه نماز کشور در حاشیه سفر امروز خود به تبریز ضمن توصیه ای به مسجدی ها گفت: در هیئت امنای مساجد باید از جوانان و خانم ها هم استفاده شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تبریز بیدار ، حجت الاسلام قرائتی صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیر ستاد اقامه نماز استان در تبریز اظهار داشت: نماز سنگین است ، مگر برای خاشعون! آیا در نظام جمهوری اسلامی کسی می تواند بگوید که «من توانسته ام حق نماز را ادا کنم؟»

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تبریز بیدار ،,

وی با ابراز تاسف از اینکه قرآن را علم نمی دانند، گفت:  یکی از اساتید حقوق می گفت از آیات قرآن حدود ۲۶۰۰ موضوع و نکته حقوقی استخراج کرده‌ام.

,

رئیس ستاد اقامه نماز کشور به دیگر مبانی معرفتی و علمی قرآن اشاره کرده و افزود: ترجمه الله اکبر است که باعث می شود امام خمینی(ره) بگویند «آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.»

,

وی در ادامه توصیه ای به منبری ها داشته و گفت: سخنرانی ها باید کوتاه و حتی یک دقیقه ای باشند.

,

حجت الاسلام قرائتی همچنین تاکید کرد: در هیئت امنای مساجد باید از جوانان و خانم ها هم استفاده شود.

,

این مفسر و فعال قرآنی ضمن دعوت مردم تبریز به کتابخوانی، گفت: این شهر که هوای خنک تر و معتدلی دارد، باید مردمان باسوادتری هم داشته باشد. هر هفته یک کتاب بخوانید.

,

رئیس ستاد اقامه نماز کشور به ابراز رضایت رهبر انقلاب نسبت به امام جمعه تبریز اشاره کرده و گفت: دو روز قبل که در دفتر رهبر انقلاب بودم، ایشان از حجت الاسلام آل هاشم رضایت داشتند. ایشان طبق آیه شریفه قرآن «از مردم، در مردم و با مردم» هستند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه