اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در لرستان:

نیروی انتظامی مقتدرانه با مخلان نظم و امنیت برخورد می کند

نیروی انتظامی مقتدرانه با مخلان نظم و امنیت برخورد می کند
حجت الاسلام شاهرخی با بیان اینکه نیروی انتظامی مقتدرانه با مخلان نظم و امنیت برخورد می کند، گفت: عزت امروز ایران به دلیل حضور نیروهای مسلح است که به سلاح ایمان مجهز بوده و با جهاد خودکفایی توانستند نیازها را تامین کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی ظهر امروز در دیدار با کارکنان نیروی انتظامی لرستان، اظهار داشت: نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت مرزها و سایر بخش ها خدمات مختلفی را به مردم ارائه می دهند و در حفظ اماکن و مکان های مهم نیز انجام وظیفه می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

وی افزود: برای حل آسیب های اجتماعی و فرهنگی در محله های مختلف، نیروی انتظامی به وظیفه خود عمل می کند و در برخورد با مخلان نظام و امنیت بازهم نیروی انتظامی حضور دارد و جزء دستگاه هایی است که چنین مسئولیت های زیادی را بر عهده دارد.

,

 نماینده ولی فقیه در لرستان تصریح کرد: کارکنان نیروی انتظامی از جان مایه می گذارند و برای ایجاد امنیت تلاش می کنند چرا که امنیت از نعمت های درجه اول هر کشور است و پیشرفت در همه عرصه ها وابسته به امنیت است که نیروی انتظامی در این جهت وظیفه مهمی را انجام می دهد و از ابتدای انقلاب مجاهدت های نیروی انتظامی را مشاهده می کنیم.

,

حجت الاسلام شاهرخی عنوان کرد: دستگاه های مرتبط باید همکاری و نیروی انتظامی را یاری کنند و با اقتدار با مخلان نظام و امنیت برخورد کند تا موجب پشیمانی هنجارشکنان شود.

,

وی بیان کرد: هیچ ملتی به شرافت و عزت نائل نمی شود مگر آنکه نیروی نظامی و انتظامی داشته باشد که بتواند امنیت را تامین کند و عزت امروز ایران به دلیل حضور نیروهای مسلح است که به سلاح ایمان مجهز بوده و با جهاد خودکفایی توانستند نیازها را تامین کنند و همه باید تلاش کنند تا تجهیزات مورد نیاز نیروی انتظامی تامین شود.

,

نماینده ولی فقیه در لرستان تصریح کرد: تورم، بیکاری و تعطیلی واحدهای تولید آسیب های اجتماعی را به دنبال دارد که امیدواریم با تلاش های لازم در دولت جدید، آینده بهتری برای ایران خصوصا برای لرستان رقم بخورد تا از آسیب های اجتماعی کم شود و نیروی انتظامی صرف کارهای ضروری شود که در راستای ارتقای امنیت قرار گیرد.

,

حجت الاسلام شاهرخی گفت: در استان لرستان مشکلاتی وجود دارد اما دارای ظرفیت بسیار زیادی است که می توان در راستای رفع مشکلات از این ظرفیت ها بهره برد.

,

وی خاطرنشان کرد: جوانان لرستان در عرصه ورزشی که پرچم پرافتخار ایران را بلند کردند، ثابت شد هم کشور ما این ظرفیت را دارد که با اتکا به جوانان ایران قوی را بسیازیم و استان ما هم به جهت فرهنگی، علمی، ورزشی و… افتخاراتی آفریده اند و خواهیم توانست لرستان آباد را با زیر ساخت امنیتی بسیازیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه