اخبار داغ

مدیرعامل شرکت آپکو مطرح کرد:

آپکو؛ پایانی بر خلا سفارش‌سازی در صنعت خودرو

آپکو؛ پایانی بر خلا سفارش‌سازی در صنعت خودرو
مدیرعامل شرکت آپکو گفت: فعالیت این شرکت با تولید و نصب قطعات سفارشی خودروها به مشکلات خودروداران در این زمینه پایان داده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه خبری تهران نیوز، علیرضا اسکویی در میزگرد تلویزیونی بررسی نقش رویدادهای نمایشگاهی در معرفی خودروهای سفارشی، قدیمی، ارتقاء یافته و لوازم برون جاده‌ای اظهار کرد: آپکو شرکت تولید خودروهای سفارشی شرکت ایران خودرو است که هدف از ایجاد آن توسعه، نصب و فروش قطعات سفارشی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز,
 
,
وی گفت: آپکو که فعالیت خود را از سال 86 آغاز کرده به دنبال آن است که خلا سفارش‌سازی را برطرف کند و مهمترین ماموریت آن نصب قطعات سفارشی استاندارد با تائیدیه است.
,
 
,
مدیرعامل شرکت آپکو با تاکید بر اینکه نصب قطعات سفارشی و آپشن به عنوان یک نیاز در همه دنیا پوشش داده شده است، عنوان کرد: متاسفانه در کشورمان تیونینگ به صورت تخصصی مورد توجه قرار نگرفته و نصب قطعات سفارشی غیراستاندارد تولیدی یا وارداتی موجب وارد آمدن آسیب‌هایی به خودروها و سرنشینان شده است.
,
 
,
اسکویی خاطرنشان کرد: از این‌رو ایران خودرو می‌کوشد بر اساس نیاز مشتری نسبت به تامین و نصب قطعات سفارشی اقدام و نظر مشتریان را تامین کند.
,
 
,
وی افزود: متاسفانه خدماتی از این دست بدون عبور از مسیر کنترل کیفی، نظارت و رعایت اصول کنترل کیفی و استانداردهای لازم در کشور در حال انجام است و به این ترتیب نصب قطعات بدون توجه به فاکتورهای مورد نیاز انجام می‌شود.
,
 
,
مدیرعامل شرکت آپکو تصریح کرد: به منظور رفع این نقیصه ایران خودرو می‌کوشد مباحث مرتبط با خودرو را به صورت تخصصی و مبتنی بر اطلاعات صحیح مدیریت کند، تا از این طریق دیگر کار نصب قطعات در مراکز فاقد تخصص و غیرفنی مشکلاتی را برای خودروها و خودروداران ایجاد نکند.
,
 
,
اسکویی اظهار کرد: در این راستا آپکو کوشیده با شناسایی آپشن‌های مورد پسند مردم و با رعایت استانداردها در نصب و روش‌های اجرای قطعات مصرفی از وارد آمدن آسیب به خودروها جلوگیری کند.
,
 
,
وی گفت: آپکو در تلاش است به عنوان نخستین شرکت در زمینه آپشن و نصب قطعات سفارشی در کشور و با کیفیت قطعات، نوع نصب، نظارت، خدمات و پشتیبانی مطلوب به مشتریان اطمینان خاطر دهد که این خدمات از طریق آپکو، نمایندگی‌های ایران خودرو و عاملیت‌های آن در کشور انجام می‌شود.
,
 
,
مدیرعامل شرکت آپکو با تاکید بر اینکه نصب آپشن‌ها و امکانات جدید همواره یکی از مهمترین دغدغه‌های خودروداران است، تصریح کرد: بسیاری‌ها این نگرانی را دارند که نصب امکانات جدید اتومبیل را از حالت استاندارد خارج کرده و موجب وارد آمدن آسیب‌ها و خساراتی به آن شود.
,
اسکویی اظهار کرد: نقش بسیار مهم شرکت آپکو این است که با اطمینان خاطر به مشتری کار نصب قطعات را با رعایت استاندارد و ضمانت و گارانتی انجام می‌دهد.
,
وی خاطرنشان کرد: آپکو به عنوان مجموعه‌ای معتبر این توانمندی و قابلیت را دارد که خدمات خودرویی را با رعایت استانداردها ارائه داده و به دغدغه مشتریان و خودرودادران پاسخ دهد.
,
 
,
مدیرعامل شرکت آپکو بیان کرد: یکی از مهمترین اهداف ما در جریان برگزاری جشنواره تیونینگ، کمپینگ، آپشن، مجموعه خودروهای کلاسیک و آفرود، لوازم جانبی و مصرفی این است که با احصاء نقطه نظرات نخبگان و تولیدکنندگان ابداعات را به سمت تجاری‌سازی هدایت کنیم.
,
 
,
اسکویی اظهار کرد: یقینا تجاری‌سازی آپشن‌های تجاری نشده و در حد ایده و اختراع می‌تواند شرایطی را فراهم کند که آپشن‌هایی را با برند کشورمان به دنیا معرفی کرده و از آورده‌های اقتصادی آن بهره ببریم.
,
 
,
وی معرفی آپشن‌ها و ایجاد فضایی بانشاط برای بازدیدکنندگان و مخاطبان را از دیگر اهداف آپکو برشمرد و افزود: آپشن بازار پرسود و رونقی است و ما این آمادگی را داریم که با استقبال از سرمایه‌گذاران شرایط را برای طراحی و تولید قطعات بیشتری در کشور فراهم آوریم.
,
 
,
مدیرعامل شرکت آپکو با اشاره به گستره نمایندگی‌های ایران خودرو و پوشش خدمات آن‌ها در کشور، تصریح کرد: البته در این نمایشگاه درخواست‌ها در حوزه اعطای نمایندگی و طرح‌های تجاری نشده را رد نکرده و از فضای موجود در حوزه تحقیقات در بازار و کلینیک محصول استفاده می‌کنیم.
,
 
,
انتهای پیام/*
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه