اخبار داغ

مدیر منطقه ۸ عملیات انتقال گاز ایران:

قطعی گاز در شمال‌غرب کشور نخواهیم داشت

قطعی گاز در شمال‌غرب کشور نخواهیم داشت
فیروز خدائی گفت: فعالیت‌ها در واحد‌های مختلف عملیاتی با نظم و هماهنگی خاص به صورت شبانه روزی در حال انجام است تا هیچ مشکلی از بابت قطع و افت فشار گاز در فصول مختلف سال به وجود نیاید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، فیروز خدائی مدیر منطقه هشت عملیات گاز اظهار داشت: ۱۴ میلیارد متر مکعب گاز طبیعی در نیمسال نخست امسال از طریق تاسیسات و خطوط لوله این منطقه انتقال یافته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی افزود: گاز انتقالی از این منطقه برای مصارف خانگی، نیروگاه‌ها، صنایع و صادرات است و حدود ۹ میلیارد متر مکعب آن به شرکت‌های گاز استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان و کردستان تحویل داده شده است.

,

وی افزود: این میزان گاز انتقالی از منطقه ۸ عملیات انتقال گاز در مجموع افزایش ۳۰ درصدی میزان گاز انتقالی، نسبت به مدت مشابه سال۹۹ را نشان می‌دهد.

,

مدیر منطقه ۸ عملیات انتقال گاز ایران اظهار کرد: به دلیل حساسیت و اهمیت مصرف گاز طبیعی در بخش‌های مختلف، فعالیت‌ها در واحد‌های مختلف عملیاتی با نظم و هماهنگی خاص به صورت شبانه روزی در حال انجام است تا هیچ مشکلی از بابت قطع و افت فشار گاز در فصول مختلف سال به وجود نیاید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه