اخبار داغ

مربی فوتبال:

خروجی و ورودی تیم ها در لیگ امسال قابل توجه است/ تیم هایی که شاکله خود را حفظ کردند، موفق ترند

خروجی و ورودی تیم ها در لیگ امسال قابل توجه است/ تیم هایی که شاکله خود را حفظ کردند، موفق ترند
مربی فوتبال گفت: به اعتقاد من امسال تیم هایی موفق هستند که خروجی و ورودی کمتری داشته اند و توانستند شاکله تیم خودشان را حفظ کنند، متاسفانه بسیاری از تیم ها ورودی و خروجی های زیادی داشتند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن شفیعی در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز؛ اظهار کرد: به نظر من امسال یکی از پرترافیک ترین سال های نقل و انتقالات را شاهد بودیم علاوه بر تغییر ها در بازیکان تیم ها، کادر برخی تیم ها نیز تعویض شد و هنگامی که مربی ها تغییر می کنند بازیکنانی که می توانند با آنها راحت تر کار کنند را همراه با خودشان می آورند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز؛,

*تیمی با 16 خروجی و 12 ورودی در نقل و انتقالات

, *تیمی با 16 خروجی و 12 ورودی در نقل و انتقالات, *تیمی با 16 خروجی و 12 ورودی در نقل و انتقالات,

مربی فوتبال عنوان کرد: به اعتقاد من امسال تیم هایی موفق هستند که خروجی و ورودی کمتری داشته اند و توانستند شاکله تیم خودشان را حفظ کنند، متاسفانه بسیاری از تیم ها ورودی و خروجی های زیادی داشتند که یکی از تیم ها 16 خروجی و 12 ورودی دارد؛ این میزان تغییرات برای فوتبال خوب نیست و این همه نقل و انتقالات نشان می دهد که ارق ملی و باشگاهی فوتبال از دست رفته است.

,

شفیعی خاطرنشان کرد: بسیاری از فوتبالیست ها ترجیح می دهند در تیمی بازی کنند که پول بیشتری می دهد و این باعث شده است که نقل و انتقالات اینگونه انجام شود، تیم های استقلال و پرسپولیس که تیم های پرطرفدار و بزرگ هستند سرمربی هایشان ماندگار شده اند.

,

وی با اشاره به ورودی و خروجی های سرخ ابی ها افزود: بازیکنانی که لژیونر می شوند مجبورند به تیم های دیگر بروند تا بیشتر دیده شوند و به اقتصاد باشگاه و فوتبال کمک شود؛ برای خوب بودن تیم، مربی باید ماندگار باشد و حداقل دوسال با بازیکنان تیم کار کرده باشد تا تکنیک ها و تاکتیک خاص خودش را بتواند انجام دهند.

,

حسن شفیعی در بخش دیگری صحبت های گفت: زمانی بود که بازیکنان تیم های اصفهانی، بومی بودند و تنها تعداد کمی از بازیکنان بومی نبودند و این موضوع سبب می شد علاقه به تیم و شهر بالا رود، در حال حاضر در تیم سپاهان ۵ نفر ورودی دارد که بازیکنان شاخصی نیز هستند و محرم نویدیکا بازیکنانی را به خدمت گرفته که نیمکت نشین نباشند و بتوانند درصد بالایی از بازی ها را بازی کنند.

,

مربی فوتبال با اشاره به بازیکنانی که از سپاهان لژیونر شدند، تصریح کرد: سپاهان چندین خروجی داشته است و کار دیگر سپاهان این بوده است که حدود ١٠ بازیکن را خروجی داده چون در لیگ گذشته کمتر از سایر بازیکنان بازی می کرده اند و دنبال این اعتقاد است که بازیکنانی را بگیرد تا علاوه بر بازی در تیم، به اقتصاد باشگاه نیز کمک کنند.

,

*شاه ماهی تیم سپاهان پیام نیازمند است

, *شاه ماهی تیم سپاهان پیام نیازمند است, *شاه ماهی تیم سپاهان پیام نیازمند است,

شفیعی با بیان اینکه به نظر من شاه ماهی تیم سپاهان پیام نیازمند است، ادامه داد:  اگر دروازه بانانی که باشگاه جذب کرده بتوانند جوابگو تیم باشند، سپاهان روزهای خوبی را پشت سر خواهد گذاشت؛ سپاهان برای این فصل توانست نفرات خوبی را جذب کند و انتخاب های خوبی داشت.

,

وی افزود: سال گذشته تیم سپاهان یک تیم پرانرژی و با مربی های بومی و خوب بود که در اوایل بازی ها امتیازات خوبی را از دست داد و سال گذشته باید برای سپاهان درس شده باشد تیم ذوب آهن نیز اگر مواظب باشد می تواند در بالای جدول باشد.

,

حسن شفیعی بیان کرد: باشگاه ذوب آهن در طول سال چند بار کادر عوض می کند، چند بار تعویض مربی داشته و حدود ١٢ خروجی و ١۴ ورودی داشته، این تیم در چند سال اخیر یک تیم سازنده و آماده کن بازیکنان بوده است چرا که بازیکنان از دسته های پایین تر جذب می کرد و در ذوب آهن ساخته شده و خارج می شدند.

,

مربی فوتبال عنوان کرد: آوردن یک کادر کامل برای ذوب آهن و نگرفتن یک مربی بومی یکی از معضلات ذوب آهن است؛ در این فصل تیم هایی که شاکله و بازیکنان خوب خود را از دست دادند مربی باید خیلی قوی باشد تا بتواند تیم را درکنارهم نگه دارد و اگر غیر از این باشد کار برای تیم و مربی سخت خواهد شد.

,

*تارتار باید خیلی وقت داشته باشد تا بتواند هارمونی تیم و تاکتیک تیم را بچیند

, *تارتار باید خیلی وقت داشته باشد تا بتواند هارمونی تیم و تاکتیک تیم را بچیند, *تارتار باید خیلی وقت داشته باشد تا بتواند هارمونی تیم و تاکتیک تیم را بچیند,

شفیعی با اشاره به کار سخت تارتار با توجه به ورودی های زیاد تاکید کرد: تارتار باید خیلی وقت داشته باشد تا بتواند هارمونی تیم و تاکتیک تیم را بچیند البته تارتار با بازی کردن در حال جبران این موضوع است که نتیجه در بازی ها مشخص خواهد شد.

,

وی با بیان اینکه ذوب آهن یکی از تیم های لیگ است که تعداد قابل توجه خروجی داشته است، اضافه کرد: تارتار با جذب بازیکنانی که از تیم های پایین تر هستند و تجربه کمی دارند کار سختی دارد؛ به اعتقاد من هفته های اول تا سوم جدول نیز ذوب آهن با تیم های خوبی بازی دارد و شانس در قرعه با این تیم همراه نبوده است.

,

*مهم است که ذوب آهن در ۴ بازی اول چگونه بازی می کند

, *مهم است که ذوب آهن در ۴ بازی اول چگونه بازی می کند, *مهم است که ذوب آهن در ۴ بازی اول چگونه بازی می کند,

حسن شفیعی ادامه داد: مهم است که ذوب آهن در چهار بازی اول چگونه بازی می کند، این تیم هواداران زیادی دارد، امیدوارم با تغییر مدیریت باشگاه ذوب آهن، این باشگاه به روزهای خوب گذشته برگردد و آرزوی موفقیت برای هر دو تیم اصفهانی دارم.

,

این مربی گفت: یک سری از تیم ها مانند گل گهر و الومنیوم  و …سرمایه گذاری کرده  و نفرات خوبی را جذب کرده اند، دیگر تیم ها نیز در حال تلاش هستند تا بهتر باشند به اعتقاد من سپاهان با نقل و انتقالات خوبی که داشت در کنار استقلال و پرسپولیس مدعی هستند ولی باید دید در بازی ها چگونه عمل می کنند.

,

شفیعی بیان کرد: نقل و انتقالات امسال فوتبال بی سابقه بود و این همه ورودی و خروجی در بازی ها اثرگذار خواهد بود و فقط باید منتظر باشیم و در روند بازی‌ها نتایج این نقل و انتقالات را مشاهده کنیم، چند بازی اول ذوب آهن و سپاهان برای این تیم ها حائز اهمیت است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه