اخبار داغ

برگزاری نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک/ تقدیر از فدراسیون وزنه برداری و تصویب آیین نامه کمیسیون ورزشکاران

برگزاری نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک/ تقدیر از فدراسیون وزنه برداری و تصویب آیین نامه کمیسیون ورزشکاران
نودو سومین نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک به ریاست رئیس کمیته ملی المپیک برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ نودو سومین نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک صبح امروز با رعایت پروتکل های بهداشتی و با ریاست رضا صالحی امیری در سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در ابتدای این نشست رئیس کمیته ملی المپیک ضمن تشکر و قدردانی از همکاری و تعامل مطلوب اعضای هیات اجرایی و مشارکت اثر بخش در برنامه های مختلف کمیته، از خدمات و تلاش های مستمر سعیدی دبیر کل در راستای تحقق اهداف کمیته تقدیر و تشکر نمود.

,

صالحی امیری ضمن ابراز رضایت از آغاز بکار و برگزاری جلسات ستاد فنی بازیهای آسیایی داخل سالن وهنرهای رزمی و تشریع مساعی اعضا ابراز امیدواری کرد تا ضمن تعامل با فدراسیونها، کاروانی کیفی به این دوره از بازیها اعزام شود.

,

در ادامه برنامه زمان بندی برگزاری انتخابات کمیسیون ورزشکاران توسط دبیرکل کمیته مطرح و سپس با توجه به تصویب آیین نامه کمیسیون ورزشکاران در جلسات قبلی پس از بررسی نقطه نظرات مختلف، در نهایت آیین نامه مصوب مورد تایید نهایی قرار گرفت.

,

همچنین در این نشست از تلاش های علی مرادی رئیس فدراسیون وزنه برداری، کادر فنی و محمدحسین برخواه سرمربی تیم ملی قدردانی بعمل آمد و در خاتمه برخی درخواست های واصله از فدراسیون ها مورد بررسی واقع شده و تصمیمات مقتضی اتخاذ گردید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه