اخبار داغ

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان مبارکه خبرداد؛

افزایش ۵۷ درصدی تماس با پلیس در شهرستان مبارکه/ باید جاذبه‌های جرم در جامعه کاهش پیدا کند

افزایش ۵۷ درصدی تماس با پلیس در شهرستان مبارکه/ باید جاذبه‌های جرم در جامعه کاهش پیدا کند
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان مبارکه گفت: مبارکه علی‌رغم پراکندگی جغرافیایی و محورهای مواصلاتی مختلف با شرایط بسیار مطلوب امنیتی مواجه است و امروز به جرائت می‌توان گفت که شهروندان مبارکه بیش از ۹۸ در این شهرستان احساس امنیت می‌کنند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ سرهنگ رضا محمدی ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت هفته نیروی انتظامی اظهار کرد: هفته نیروی انتظامی یادآور خاطره هزاران شهید سرافراز نیروی انتظامی جمهوری اسلامی است که با نثار جان خود و با رشادت و ایثارگری امنیت پایدار که در شأن نظام مکتبی جمهوری اسلامی تأمین کردند و امنیت امروز را برای مردم به ارمغان آوردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان مبارکه گفت: نیروی انتظامی در همه برنامه‌ها و مناسبت‌های مختلف با انجام مأموریت‌های مختلف به‌صورت میدانی حضور پیدا می‌کند و با هماهنگی بین بخشی و استفاده از ظرفیت‌های سایر دستگاه‌ها و بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی تلاش بسیار مؤثری انجام می‌دهد و با پیشگیری از وقوع جرم، کشف جرم و مقابله با سوداگران مرگ و توزیع‌کنندگان مواد مخدر مأموریت خود را به‌صورت ویژه پیگیری می‌کند.

,

وی افزود: امنیت تولید اجتماعی است و همه آحاد جامعه نقش به سزایی در آن دارند و همچنین امنیت فردی و عمومی در جامعه بسته به نوع همکاری و مشارکت آحاد مردم است و سهم همه دستگاه‌ها و نهادهای متولی در قانون تعیین‌شده است.

,

سرهنگ محمدی بیان کرد: هر فردی که در جامعه نسبت به امنیت فردی و جامعه باید پاسخگو باشد و احساس مسئولیت کند؛ نیروی انتظامی برای رضایت مردم با ارائه خدمات بی‌منت و خالصانه توانسته است امنیت عمومی را در جامعه به‌خوبی فراهم کند.

,

وی اضافه کرد: نیروی انتظامی شهرستان مبارکه توانسته است با ارزیابی دقیق و منظم و نیازسنجی امنیتی با برگرفته از رویکرد پلیس محله محور معضلات و آسیب‌های محلات را شناسایی و بر اساس قانون برخورد قاطع و قانونی داشته باشد.

,

فرمانده انتظامی مبارکه با بیان اینکه پلیس با همکاری سایر دستگاه‌های امنیتی توانسته است تمام شاخص‌ها و مؤلفه‌های امنیتی که بر اساس ناجا است را خوبی تأمین کند، خاطرنشان کرد: مأموریت‌های ما در یک سال گذشته متأثر از شیوع کرونا بوده است و در این راستا هم بیش از پنج هزار خدمت به سایر دستگاه‌ها ارائه شد تا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ارائه خدمات بهتر به مردم نیروی انتظامی مشارکت داشته است و تلاش کردیم بهبود خدمت رسانیم بتوانند مأموریت هود را به‌خوبی دنبال کنند.

,

وی تصریح کرد: اقدامات فرهنگی باید از طریق دستگاه‌های فرهنگ‌ساز و نهادهای فرهنگی برای رفع آسیب‌های اجتماعی انجام شود و قطعاً اقدامات فرهنگی اثرگذاری بیشتری از حضور فیزیکی پلیس دارد.

,

سرهنگ محمدی بیان کرد: مردم شهرستان مبارکه از ابتدای سال تاکنون نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵۷ درصد بیشتر با پلیس تماس گرفتند و خوشبختانه با تلاش همکاران در ناجا، ۲۳ افزایش کشفیات کالای قاچاق و باندهای قاچاق را داشتیم؛ دستگیری سارقین در شهرستان هم ۴۶ درصد افزایش داشته است و همچنین ۳۲ درصد افزایش برخورد با سوداگران مرگ را داشتیم.

,

وی گفت: شهرستان مبارکه علی‌رغم پراکندگی جغرافیایی و محورهای مواصلاتی مختلف با شرایط بسیار مطلوب امنیتی مواجه است و امروز به جرات می‌توان گفت که شهروندان مبارکه بیش از ۹۸ در این شهرستان احساس امنیت می‌کنند؛ این افتخار با تلاش‌های شبانه‌روزی همکاران من در ناجا و همکاری سایر دستگاه‌ها که برای حفظ و صیانت از این امنیت تلاش می‌کنند، مسیر شده است و اصحاب رسانه می‌توانند در کنار پلیس آرامش را در جامعه تزریق کنند.

,

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان مبارکه با تأکید بر اینکه باید جاذبه‌های جرم در جامعه کاهش پیدا کند، بیان داد: فضای مجازی یک فرصت خوب و مناسبی است که باید از آن به‌درستی استفاده کرد اما شناسایی مخلان امنیت و برخورد با آن‌ها در دستور کار پلیس است؛ اما اگر کسی در فضای مجازی عفت عمومی را جریحه‌دار کند و باعث سلب آسایش برای مردم شود، شود پلیس متولی امنیت است و پیگیری‌های لازم را می‌کند و در این زمینه هم مماشاتی نداریم و ضرورت داشته باشد با جدیت برخورد کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه