اخبار داغ

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی:

ولایتمداری و مردمی بودن رمز موفقیت ناجا در اجرای ماموریت ها است/بازدید 50 هزار نفر از نمایشگاه «حماسه ناتمام مردان سرزمین آفتاب» در اراک

ولایتمداری و مردمی بودن رمز موفقیت ناجا در اجرای ماموریت ها است/بازدید 50 هزار نفر از نمایشگاه «حماسه ناتمام مردان سرزمین آفتاب» در اراک
کریمی گفت: در سال گذشته بیش از ۲۰ هزار نفر از نمایشگاه چهل سالگی دفاع مقدس بازدید کردند اما امسال به جهت استقبال باشکوه از مراسمات، بیش از ۵۰ هزار نفر از سایر بخش های نمایشگاه نیز بازدید کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛ غلامرضا کریمی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی عصر امروز نشست ستاد گرامیداشت مناسبت های دفاع مقدس و مقاومت استان گفت: فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی یادآور حماسه سازی ها و مجاهدت های ناجا در حوزه امنیت آفرینی و خدمت به مردم است و بی تردید امروز سازمان خدوم ناجا با رویکرد هوشمندسازی و برقراری امنیت پایدار مبتنی بر تدبیر و عقلانیت، نقش آفرینی چشمگیری در مقاطع مختلف انقلاب اسلامی داشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,

وی افزود: یکی ار دلایل مهم موفقیت نیروی انتظامی رویکرد ولایتمداری و مردمی این سازمان خدوم در طی این سال ها است و امروز ناجا در بخش های مختلف خوش درخشیده و توانسته تصویری شکوهمند و مقتدر ازیک پلیس در تراز انقلاب اسلامی در میدان عمل به نمایش بگذارد.

,

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی اظهار کرد: همچنین ناجا در حوزه خدمت به مردم و هوشمند سازی خدمات پیشتاز است و خوشبختانه در طی سال های اخیر نیروی انتظامی توانسته در راستای توسعه تعاملات و ارتباط پلیس با مردم گام های بلندی بردارد که قابل تقدیر است.

,

وی بیان کرد: انتخاب شعار «پلیس هوشمند، امنیت پایدار» در هفته گرامیداشت ناجا نشان از اهمیت هوشمندسازی و خدمت در حوزه امنیت پایدار است و لذا امیدواریم روز به روز شاهد درخشندگی ها و افتخارآفرینی های سبزپوشان نیروی انتظامی تحت فرامین فرماندهی معظم کل قوا باشیم.

,

کریمی با اشاره به موفقیت در برگزاری برنامه های هفته دفاع مقدس گفت: خوشبختانه در هفته گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد دفاع مقدس سالجاری برنامه های بسیار خوبی در سطح استان برگزار شد و با توجه به رویکرد مردمی برگزار شدن برنامه ها تعداد رویدادها و برنامه های اجرا شده بیش از ۱ هزار و ۵۰۰ برنامه در سطح استان مرکزی انجام شد و البته اجرای برنامه های چهل و یکمین سالگرد دفاع مقدس تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

,

وی افزود: یکی از مهمترین برنامه های هفته دفاع مقدس که با استقبال بسیار خوب مردم و خصوصا جوانان و نوجوانان همراه شد بازدید از نمایشگاه و مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس بود که مردم در کنار بازدید از نمایشگاه حماسه ناتمام مردان سرزمین آفتاب از سایر بخش های موزه نیز بازدید می کردند.

,

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی خاطر نشان کرد: در سال گذشته بیش از ۲۰ هزار نفر از نمایشگاه چهل سالگی دفاع مقدس بازدید کردند اما امسال به جهت استقبال باشکوه از مراسمات، بیش از ۵۰ هزار نفر از سایر بخش های نمایشگاه نیز بازدید کردند.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه