اخبار داغ

مدارس به جنگ با کرونا رفتند؛

واکسیناسیون ۹۲ هزار دانش‌آموز برای آغاز سال تحصیلی حضوری در البرز انجام شد/ عدم تزریق واکسن کرونا؛ برابر با هر ۳ روز یک تست PCR

واکسیناسیون ۹۲ هزار دانش‌آموز برای آغاز سال تحصیلی حضوری در البرز انجام شد/ عدم تزریق واکسن کرونا؛ برابر با هر ۳ روز یک تست PCR
این روزها اغلب دانش آموزان معتقدند برای آمادگی در کنکور نیاز به آموزش های حضوری و شرکت در کلاس های کنکور دارند، به همین جهت واکسن تزریق می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، از اوایل مهر ماه کار واکسیناسیون دانش آموزان در استان البرز آغاز شده و این روزها سرعت بیشتری در مراکز به خود گرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
اغلب دانش آموزان معتقدند برای آمادگی در کنکور نیاز به آموزش های حضوری و شرکت در کلاس های کنکور دارند، به همین جهت واکسن تزریق می کنند.
,
 
,
آنها از تحصیل در منزل خسته شده و سختی های آنها را بیشتر از حضور در مدارس می دانند، در نتیجه ترغیب به خضور در مراکز واکسیناسیون شده اند.
,
 
,
این دانش آموزان پس از گفتگو با تیتریک، از همکلاسی هایشان درخواست می کنند در کنار تزریق واکسن پروتکل های بهداشتی را هم رعایت کنند.
,
 
,
خانواده ها با مراجعه به سامانه سلامت دانشگاه علوم پزشکی البرز می توانند نسبت به ثبت نام دانش آموران اقدام و در اسرع وقت واکسیناسیون را انجام دهند.
,
 
,
طارمی رئیس اداره سلامت آموزش و پرورش البرز در گفتگو با خبرنگار تیتریک، می گوید که در هر منطقه ۱ مرکز ویژه دانش آموزان راه اندازی شده است.
,
 
,
, ,
 
,
وی ادامه داد؛ اگر دانش آموزی برای تزریق واکسن اقدام نکند باید ۳ روز یکبار تست پی سی آر را انجام دهد تا از سلامت خود مطمئن شود.
,
 
,
طارمی گفت: از آبانماه بازگشایی تدریجی مدارس را داریم، گرفتن تست پی سی آر برای خانواده ها هزینه دارد و فرصت زیادی از آنها می گیرد.
,
 
,
, ,
 
,
و اما سرعت عمل بیشتر در انجام واکسیناسیون دانش آموزان تنها نیازمند همکاری خانواده ها است و باید اهتمام ویژه ای در این باره داشته باشند.
,
 
,
هادیان مسئول سلامت مدارس دانشگاه علوم پزشکی البرز در گفتگو با خبرنگار تیتریک، می گوید؛ اغلب خانواده ها هنوز درباره سلامتی واکسن قانع نشده اند.
,
 
,
این در حالی است که استان البرز بیش از ۲۲۰ هزار دانش آموز در گروه های سنی ۱۲ الی ۱۸ سال دارد و تا کنون ۹۲ هزار دانش آموز واکسن دریافت کرده اند.
,
 
,
سایر دانش آموزان هم می توانند تا روز جمعه ۲۳ مهر ماه پس از ثبت نام در سامانه دانشگاه علوم پزشکی البرز برای تزریق واکسن اقدام کنند.
 
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه