اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی:

هزینه اهمال‌کاری و ساده‌اندیشی ظریف بر مردم تحمیل شد

هزینه اهمال‌کاری و ساده‌اندیشی ظریف بر مردم تحمیل شد
رضایی گفت:اعتراف اخیر ظریف، در واقع مهر تأیید او به ناکارآمدی خودش و تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن رضایی کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار یزدرسا با اشاره به اظهارات اخیر جواد ظریف مبنی بر بی‌اطلاعی از وجود کلمه تعلیق در برجام، گفت: اعتراف تلخ ظریف به یکی دیگر از اشتباهات بزرگش در جریان مذاکرات و آن هم بعد از شش سال از انعقاد برجام، بار دیگر نشان داد که چگونه منافع ملی ایرانیان قربانی عملکرد روحانی و ظریف شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی افزود: بعد از روحانی، جواد ظریف نفر دومی است که طی هشت سال گذشته بیشترین خسارات را به کشور وارد و ایران را وارد یکی از پیچیده‌ترین مخصمه‌های تاریخ کرد.

,

تحلیلگر سیاسی اظهار داشت: کارنامه دولت‌های یازدهم و دوازدهم به وضوح نشان داد که ایده دولت در اداره کشور و ایده و تفکرات جواد ظریف در عرصه سیاست خارجی شکست خورد.

,

رضایی خاطرنشان کرد: اظهارات و به عبارت درست‌تر اعتراف اخیر ظریف، در واقع مهر تأیید او به ناکارآمدی خودش و تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای بود.

,

وی عنوان کرد: ظریف از یک طرف ادعا دارد که زبان دنیا را بلد است و می‌گوید خودم برجام را نوشته‌ام از طرف دیگر اما می‌گوید مذاکره‌کنندگان به من نگفته بودند که واژه تعلیق در برجام وجود دارد!

,

کارشناس سیاسی اضافه کرد: تا قبل از این، انتقاد کارشناسان به حامیان برجام این بود که آن‌ها بدون اینکه برجام را خوانده باشند از آن کورکورانه دفاع می‌کنند اما حالا مشخص شد که خود ظریف هم برجام را نخوانده است و این بسیار تأسف‌بار است.

,

رضایی تأکید کرد: متأسفانه هزینه این اهمال‌کاری و ساده‌اندیشی را مردم پرداخت کردند؛ مردمی که اقتصاد آن‌ها را به مذاکره گره زده بودند و نه تنها مشکلی از آن‌ها حل نکردند بلکه سخت‌ترین شرایط اقتصادی و معیشتی را بر مردم تحمیل کردند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه