اخبار داغ

مهاجرت معکوس در گرو اشتغال پایدار؛

خانه عشایر برای حذف واسطه از تولیدات روستائیان آستین بالا زد/ ۳۶۰ روستای دارای سکنه؛ بازویی برای رونق اقتصاد استان البرز

خانه عشایر برای حذف واسطه از تولیدات روستائیان آستین بالا زد/ ۳۶۰ روستای دارای سکنه؛ بازویی برای رونق اقتصاد استان البرز
خانه روستا و عشایر استان البرز حذف واسطه ها از روستاها در حوزه محصولات کشاورزی، باغی و دامی روستائیان را در دستور کار دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، این روزها روستا را می توان با مردمانی از جنس کار، سخت کوشی و  بی غل و غش بودن توصیف کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
همانهایی که صبحشان با نماز و توکل به خدا شروع می شود، بیل و کلنگ دست گرفته و تا زمانی که ستاره در آسمان جلوه گری کند، کار می کنند.
,
 
,
زندگی روستایی در کنار سختی ها و مرارت هایی که خواهد داشت، ویژگی هایی هم دارد که خیلی از ساکنان البرز را پایبند خودش کرده است.
,
 
,
آنها مشقت های زیادی دارند و بار مشکلات فراوانی را به دوش می کشند اما این رویه را به زندگی در شهر ترجیح می دهند و با تولید و کار خود را سرگرم می کنند.
,
 
,
, ,
 
,
فرماندار کرج به خبرنگار تیتریک، می گوید؛ در شهرستان کرج دو بخش مرکزی و آسارا داریم اما بیشترین روستاهای ما در بخش آسارا متمرکز شده اند.
,
 
,
غفور قاسم پور ادامه می دهد؛ بنا داریم توجه ویژه ای به اشتغال پایدار که موجب مهاجرت معکوس خواهد شد، داشته باشیم.
,
 
,
و اما اشتغال زایی نیازمند ایجاد بستری برای تولید و توزیع محصولات باقی و دامی روستائیان است و متولیان امر باید برای این موضوع تدبیر داشته باشند.
,
 
,
, ,
 
,
بهادری مسئول خانه روستا و عشایر استان البرز به خبرنگار تیتریک، می گوید؛ یکی از برنامه های ما حذف واسطه ها از روستاها در حوزه محصولات کشاورزی، باغی و دامی است.
,
 
,
نگاه ویژه مسئولان به مناطق روستائی می تواند انگیزه زندگی در شرایط سخت روستائی را دو چندان کند و بسیاری از خانواده ها را به آغوش روستا بازگرداند.
,
 
,
البرز ۳۶۰ روستای دارای سکنه دارد که با برنامه ریزی مناسب هر کدام از آنها می توانند بازویی برای رونق اقتصادی استان باشند، البته اگر مسئولین همت کنند.
,
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه