اخبار داغ

امام جمعه بندرعباس عنوان کرد؛

سهم‌خواهی جوانان استان در مدیریت عالی کشور/ دولت به ظرفیت‌های هرمزگان توجه کند

سهم‌خواهی جوانان استان در مدیریت عالی کشور/ دولت به ظرفیت‌های هرمزگان توجه کند
حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده با بیان اینکه جوانان نخبه استان هرمزگان در مدیریت عالی کشور باید دیده شوند، گفت: ظرفیت های موجود در این استان بیش از پیش مورد توجه دولتمردان قرار گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ حجت الاسلام والمسلمین محمدعبادی زاده نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان در آیین تکریم و معارفه استاندار هرمزگان اظهار کرد: استان هرمزگان و مرکزیت آن از نقاط مهم و استراتژیک ایران اسلامی قلمداد می شوند که مورد تاکید مقام معظم رهبری نیز قرار گرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده افزود: استان هرمزگان از ظرفیت های ویژه ای در حوزه های استرانژیک و حتی نیروی کار برخوردار بوده که نیازمند توجه بیشتر دولتمردان است.

,

وی با توجه به ساحلی بودن این استان گفت: در گام دوم انقلاب اسلامی می توانیم به نقطه مطلوب  در حوزه شهرهای ساحلی جهان برسیم.

,

امام جمعه بندرعباس از وضعیت فقر موجود در استان هرمزگان سخن گفت و ابراز کرد: فقر موجود در استان هرمزگان نشان دهنده وضعیت معیشتی و زندگی کنونی مردم این استان است.

,

حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده بر سهم خواهی جوانان  این خطه از ایران در جایگاه های مدیریتی کشور تاکید و خاطرنشان کرد: متاسفانه تا کنون جایگاه های کمتری به جوانان این استان در سطح ملی اختصاص داده شده است و جوانان کم ترین بهره را از تمام ظرفیت های موجود هرمزگان کسب کرده اند.

,

وی از زحمات فریدون همتی در طول دوران مدیریت اش در استانداری هرمزگان تقدیر نمود و گفت: به سهم خود به نمایندگی از مردم این استان از زحمات استاندار سابق تقدیر می کنم.

,

امام جمعه بندرعباس ضمن تبریک انتصاب مهدی دوستی به سمت استاندار جدید این استان خاطرنشان کرد: امیدوار هستیم با حضور دوستی استان هرمزگان بتواند در جایگاه های ملی ایفای نقش کند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه