اخبار داغ

فرمانده انتظامی آمل اعلام کرد؛

افزایش ۲۲ درصدی کشف مواد مخدر در آمل/۷۰ درصد سرقت‌ها از سهل‌انگاری است

افزایش ۲۲ درصدی کشف مواد مخدر در آمل/۷۰ درصد سرقت‌ها از سهل‌انگاری است
ذات الله رضوانی گفت: در مجموع ۳۶۴ کیلو و ۵۴۰ گرم مواد مخدر در ۶ ماه نخست امسال در آمل کشف شد که نسبت به سال گذشته ۲۲ درصد افزایش داشتیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ؛ ذات الله رضوانی یکشنبه شب در نشست خبری با خبرنگاران با اشاره به افزایش ۲۲ درصدی کشف مواد مخدر نسبت به سال گذشته گفت: در  مجموع ۳۶۴ کیلو ۵۴۰ گرم مواد مخدر در ۶ ماه نخست امسال کشف شد که نسبت به سال گذشته افزایش داشتیم.

وی با بیان اینکه ۷۰ درصد ازسرقت هایی که اتفاق می‌افتد منوط به سهل انگاری است، عنوان کرد: وقوع سرقت مولفه های گوناگونی دارد که یکی از آنها که بیشترین عامل سرقت است سهل انگاریست که باید مردم در این زمینه مشارکت داشته باشند.

فرمانده انتظامی آمل تصریح کرد: ۳۵ هزار و ۷۰۰ تماس از سوی شهروندان در ۶ ماهه نخست امسال با مرکز پلیس ۱۱۰ گرفته شده است که از این تعداد بیش از ۲۳ هزار با حضور نیروهای پلیس بوده است.

وی هوشمندسازی در خیابان های شهر را یکی از اتفاقات خوب دانست و افزود: افزایش دوربین های نظارتی در سطح شهر بسیاری مشکلات را حل خواهد کرد و از فعالیت های چون؛ بار ترافیکی، امنیتی و .. در نظر گرفته می شود.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه