اخبار داغ

یک فعال فرهنگی و اجتماعی اهل سنت خراسان شمالی:

۱۹ مهر همیشه در اذهان اهل سنت استان ماندگار خواهد بود

۱۹ مهر همیشه در اذهان اهل سنت استان ماندگار خواهد بود
حاج محمد یزدانی با بیان اینکه سفر مقام معظم رهبری به خراسان شمالی برکات زیادی برای خراسان شمالی و جامعه اهل سنت داشت، گفت: 19 مهر همیشه در اذهان اهل سنت استان ماندگار خواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حاج محمد یزدانی، فعال فرهنگی و اجتماعی و مدیر کاروان های زیارتی اهل سنت خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصراترک ضمن تبریک فرارسیدن 19 مهرماه؛ سالروز سفرپر خیر و برکت مقام معظم رهبری به استان خراسان شمالی اظهارکرد: ما اهل سنت استان هرگز چنین روزی را فراموش نخواهیم کرد چراکه در چنین روزی خیر و برکت بین ما آمد و بعد از سالها دوری انتظار توانستیم پدر معنوی عزیزمان را از نزدیک ملاقات کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک ,

فعال فرهنگی و اجتماعی اهل سنت بجنورد افزود: در قرآن خطاب به مسلمانان اطاعت از خدا و رسول الله و اولی الامر مسلمین دستور داده شده است و اولی الامر زمان ما نیز حضرت آیت الله خامنه ای بوده و پیروی از او برای ما واجب است.

,

یزدانی ادامه داد: نباید فراموش کنیم که کشور در دوران گذشته زیر سلطه ظلم و ستم شاهان بود و امام خمینی بود که آزادی دینی را به کشور آورد و به مردم آسایس و عدالت بخشید و بعد از رحلت امام نیز حضرت آیت الله خامنه ای بود که توانست از حقوق مسلمانان ایران و دیگر کشورهای جهان در مقابل ظالمان دفاع کند.

,

وی بیان داشت: یادآوری سالروز 19 مهر و شکرگزاری در چنین روز خجسته وظیفه مردم و به خصوص مردم اهل سنت خراسان شمالی است زیرا وقتی رهبری بین ما آمدند از نزدیک با تمامی آحاد مردم ملاقت و گفتگو کرد و با رسیدگی به مشکلات این استان برکات زیادی برای استان داشت.

,

این فعال فرهنگی و اجتماعی اهل سنت بجنورد با اشاره به تلاش های دشمنان برای از بین بردن وحدت برادران اهل سنت و شیعه خاطرنشان کرد: ما مسلمانان باید دست در دست یکدیگر به دفاع از انقلاب و نظام اسلامی بپردازیم و در مقابل افرادی که می خواهند این وحدت را از بین ببرند بایستیم و نگذاریم خون شهدای انقلاب پایمال شود.

انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه