اخبار داغ

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بندرخمیر:

روحانیت در راستای تقویت گفتمان ولایت بیش از پیش تلاش کنند

روحانیت در راستای تقویت گفتمان ولایت بیش از پیش تلاش کنند
حجت الاسلام خلیفاوی تاکید کرد: جامعه روحانیت باید در راستای تقویت مدیریت فرهنگی، راهبری و هدایت فرهنگی و همچنین گفتمان ولایت بیش از پیش تلاش کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام علی خلیفاوی رئیس اداره تبلیغات اسلامی بندرخمیر در حاشیه نشست تخصصی روحانیون و مبلغان در گفتگو با خبرنگار هرمز با بیان اینکه روحانیت خط مقدم مبارزه با استکبار جهانی هستند، اظهار کرد: این افراد هر جا که نیاز هست به فرمایشات و دستورات مقام معظم رهبری لبیک می‌گویند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز , هرمز,

وی افزود: روحانیون در کنار تشویق، مبلغ بودند، یعنی فقط تشویق نمی‌کردند آنها با تبلیغ و بیان ضرورت جهاد در مقابل دشمنان بصیرت‌افزایی می‌کردند.

,

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بندرخمیر با بیان اینکه مهمترین نقش روحانیون این بود که شهید شدند، افزود: علمای ما در دوران هشت سال دفاع مقدس ضمن تشویق، تبلیغ، تعلیم در خط مقدم حضور پیدا کردند و در جنگ با دشمنان به شهادت رسیدند.

,

وی خاظرنشان کرد: اقدامات انجام شده از سوی جامعه طلاب و روحانیون در خدمت‌رسانی به مردم در زمان بروز حوادث و مشکلات مختلف قابل‌ توجه و تقدیر است و این روند باید با قدرت و قوت بیشتری تداوم یابد.

,

خلیفاوی تصریح کرد: جامعه روحانیت باید در راستای تقویت مدیریت فرهنگی، راهبری و هدایت فرهنگی و همچنین گفتمان ولایت بیش از پیش تلاش کنند.

,

رئیس تبلیغات اسلامی بندرخمیر با اشاره به نقش مهم روحانیت در بصیرت‌افزایی جامعه گفت: روحانیون نقش مهمی در بصیرت‌بخشی جامعه دارند و باید بیش از پیش به این رسالت خطیر خود عمل کنند. مردم نیز روحانیت را نماد پرچم دین می‌دانند و اگر روحانیت در جامعه در تمام کارها پیشرو باشد مردم نیز به دنبال آن‌ها حرکت خواهند کرد.

,

وی گفت: انسجام و وحدت در میان مسلمانان یکی از ضروریات است که در آیات قرآن به آن تاکید شده و مسلمانان و شیعیانی که در ایران اسلامی زندگی می‌کنند تحت لوای امامت و ولایت قرار دارند.

,

خلیفاوی تصریح کرد: روحانیون به‌عنوان مرزبانان فکری و اعتقادی جامعه، نقش مهمی در بصیرت بخشی مردم در مقابل ترفندهای دشمنان دارند و باید بیش از پیش به این رسالت خطیر خود عمل کنند.

,

گفتنی است، بازخوانی اهمیت و نقش تاریخی روحانیت متعهد با تکیه بر اندیشه امام خمینی(ره) در منشور روحانیت، امکان‌ها و فرصت‌های روحانیت برای ورود به میدان های مبارزه جدید، موانع و محدودیت‌های روحانیت برای نقش ‌آفرینی در مبارزه با فقر و فساد و تبعیض از جمله محورهای مورد بحث در این نشست بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه