اخبار داغ

نماینده بندرعباس تاکید کرد؛

بافت فرسوده بندرعباس احیاء شود/ شاهد انتصابات فله‌ای در هیات مدیره مناطق آزاد هرمزگان نباشیم

بافت فرسوده بندرعباس احیاء شود/ شاهد انتصابات فله‌ای در هیات مدیره مناطق آزاد هرمزگان نباشیم
احمد مرادی با تاکید بر اینکه رسیدگی به بافت فرسوده شهر بندرعباس در اولویت کاری دولت باشد گفت: امیدواریم دیگر شاهد انتصابات فله ای در هیات مدیره مناطق آزاد هرمزگان نباشیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ احمد مرادی نائب رئیس کمیسیون انرژی مجلس در آئین تودیع و معارفه استاندار هرمزگان اظهار کرد: وجود سواحل مکران، صنایع، کشتی سازی و ... از ظرفیت های بالقوه این استان قلمداد می شود که نیازمند توجه ویژه دولت به آنهاست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

مرادی از توانمندی و موجودیت ظرفیت نیروی بومی مستعد هرمزگانی سخن گفت و افزود: از ظرفیت نیروهای اهل سنت هرمزگانی می توان بیشتر بهره مند شد.

,

وی با اشاره به مشکلات مردم در این استان تصریح کرد: چالش بافت فرسوده گریبان گیر مردم شده که نیازمند همراهی دولت برای احیای بافت فرسوده در استان هرمزگان هستیم.

,

نائب رئیس کمیسیون انرژی مجلس بر ارتباط گسترده و موثر استاندار جدید هرمزگان با رئیس جمهور تاکید و ابراز کرد:  این ارتباط مهدی دوستی با هیات دولت و ورزا سبب کاهش نگرانی هایمان شده است.

,

مرادی همچنین از برقراری چهار جلسه با وزیر کشور سخن گفت و خاطرنشان کرد: امیدوار هستیم در آینده ای نزدیک از ظرفیت نیروهای توانمند هرمزگان در جایگاهی که لایق آن هستند استفاده شود.

,

وی با اشاره به اینکه ظرفیت های موجود در استان را به وزیر کشور معرفی کردیم، خاطرنشان کرد: تمامی انتصابات در دستگاه های اجرایی حق دولت است و مجمع نمایندگان از باب مشورت لیستی را به عنوان پیشنهاد به وزیر کشور ارائه کردند.

,

نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: نمایندگان مجلس عصاره ملت هستند، بارها از مشکلات حوزه فقر هرمزگان در دولت دوازدم سخن گفتم و گلایه کردم اما هیچ کسی در حمایت از بنده حرفی نزد و امروز آماج اتهامات به سمت بنده و سایر همکارانم می باشد.

,

مرادی با بیان اینکه اخلاق و ادب حکم کرد در این جلسه حضور یابیم گفت: اما گلایه هایمان همچنان پابرجاست.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه